Flormar HD Koleksiyon

03 Mayıs

Herkese merhaba!
Geçtiğimiz haftalarda Flormar yeni koleksiyonu olan HD koleksiyonunu piyasaya sürdü. 
Flormar'ı bu konuda ayrı başarılı buluyorum her serisinde trendleri takip edip buna yönelik seriler çıkarmaya devam ediyor!
Bende instagramda paylaştığımda sizden bu seri ile çok fazla soru ve yorum aldım. Koleksiyon hakkında izlenimlerimi de bugün yazıya almaya karar verdim. Yazının devamında koleksiyonda ki ürünlerden tek tek bahsediyor olacağım. Şimdiden keyifli okumalar..


HD koleksiyonun amacı, ciltte filtre etkisi yaratan yeni teknolojisiyle fotoğraflarda cildin daha doğal ve kusursuz çıkmasını sağlamaya yardımcı oluyor. Özellikle özel gün çekimlerinde ten makyajında çoğu kişi HD özellikli ürünlere yöneliyor. 

Gelelim seride ki ürünleri tek tek incelemeye:


Invisiblecover HD Foundation:
Cilt makyajında hem doğal hem de kusursuz görünüm sağlamayı vaad eden bu fondöten yağsız ve ince yapıda. Kapatıcılığı orta seviyede diyebiliriz günlük kullanım için gayet uygun. Daha fazla kapatıcılık bekliyorsanız öncesinde lekelerinize yada izlerinize bir kapatıcı uygulayıp sonrasında fondöteni uygulamanızı tavsiye ederim.
Cilt tonunda ki renk eşitsizliklerini çok güzel eşitliyor, ciltte çok güzel yayılıp bitişinde doğal duran bir cilt bırakıyor.
Kesinlikle oval fırçası ile çok iyi sonuç veriyor.
Karmadan yağlıya dönük cildimde herhangi bir sivilcelenmeye sebep olmadı. Gün içerisinde ki yağlanmayı pudra yardımı ile minimize edebildim.
Fiyatı: 39,99 TL. Bende ki rengi 04 İvory rengi. Sarı alt tonlu fondöten bulmakta zorluk çekenler bu renge bakabilir.


Benim için net bu seride ki yıldız ve en en beğendiğim ürün oldu! 2. sıraya da yukarı da bahsettiğim fondöteni koyabiliriz:)
Son trendler arasında bu oval fırçalar bende ne zamandır denemek istiyordum Flormar'ın yolladığı paketten görünce de çok sevinmiştim.
Öncelikle boyutunun büyük olması aşırı rahatlık yüzünüze fondöteni çok kısa ve rahat bir şekilde uyguluyorsunuz. Tüyleri aşırı mı aşırı yumuşak uygulama sırasında cildinizi asla rahatsız etmiyor. Süngerler gibi ürün emme durumu yok. Ben cildime nokta nokta fondöteni sürüp fırça yardımı ile dağıtarak uyguluyorum. Sonucunda fırçadan dolayı çizgi çizgi durur mu diye düşünmüştüm ama hiç öyle bir durumla karşılaşmadım. 


Seride mutlaka bu ürüne bakmanızı şiddetle öneririm!
Fiyatı: 39,99 TL. Umarım koleksiyon ürünü yerine klasikleşen ürünlerin arasına bu fırçada girer ve koleksiyon ile birlikte kalkmaz. Ben birde bulabildiğim yerde küçük kapatıcı uygulamada kullanan fırçasına bakacağım. 


Sculpting HD Powder:
Yüzünü yeniden boyutlandırmak ve şekillendirmek için kullanabileceğiniz kullanışlı bir palet. Palet içerisinde açık ve koyu olmak üzere 2 renk bulunuyor.


Koyu renkli kontür pudrasını elmacık kemiklerinin alt kısmına, burun kenarlarına ve yüzünün çevresine uygulanıyor.
Ardından belirginleştirmek istenen yerlere çene, alın ve elmacık kemiklerine aydınlatıcı pudrayı kullanılıyor.


Bronzer kısmında ki rengi ve mat yapıda oluşunu çok beğendim aşağıda uygulanmış halini de sizler ile paylaştım, hatta allık olarakta bu ürünü kullandım fotoğrafta. Aydınlatıcı kısmını ışıl ışıl bir ürün olarak düşünmeyin göz altı sabitlemesinde ve fondöten uygulaması sonrası sabitlemek adına uygulayabileceğiniz ince yapılı bir ürün.

İçerisinde kullanışlı bir fırça ile geliyor ürün. 3 farklı rengi bulunuyor. (Light-Dark-Medium)
Fiyatı: 39,99 TL



RisingLash HD Mascara:
Plastik ve sık dişli fırçaya sahip maskara kirpiklerinizi tek tek ayırıyor. Tek katta orta uzunluk ve hacim veriyor.
Islak yapısı yok bu yüzden kat kat uygulama yapmayı sevenleri zor durumda bırakmayacak bir ürün!


Uygulanmış halini de aşağıda ki resimler ile sizlere göstermek istedim. Ben tek kat kullanarak fotoğrafladım. Günlük kullanım için yeterli olabiliyor. Yukarı da dediğim gibi kat kat uygulama yaparak yoğunluğunu arttırabilirsiniz. Gün içerisinde ağırlık ve akma yapmamasını sevdim.
Fiyatı 34,99 TL


Gözaltında oluşan mor halkaları ve diğer cilt kusurlarınızı kolayca kapatmanıza yardımcı oluyor. Toplamda 4 farklı renk seçeneği bulunuyor. Kremsi yapısı sayesinde uygulaması kolay. Gözaltına uygulaması sonrası ben her zaman sabitlemeyi tercih ediyorum. Bunun içinde yukarı da belirttiğim 2 li kitin açık rengini kullanıyorum. Bıraktığı aydınlık doğal görünümü sevdim.


Bende ki turuncu alt tonlu bir renk. Kapatıcılığı çok yüksek değil orta diyebilirim. Genel olarak parmaklarım ile uygulamayı seviyorum. Cilt lekelerim üzerine de tampon hareketler ile uygulama yapıyorum.
Fiyatı:29,99TL



Seride 16 farklı renk seçeneği bulunuyor bende ki bordo tonlarından. Mat yapıda ama dudağı kurutmayan ve nemli bırakan yapıda ki rujlardan. Sürümü kremsi yapısı sayesinde kolay.


Bende ki rengi 13 numara Perfect Bordeaux rengi.
Kalıcılığına gelirsek orta diyebilirim hatta Silk Matte serisinde ki rujlar kadar başarılı bulmadığımı da belirtmek istedim.
Fiyatı:27,99 TL


Genel olarak Flormar HD Koleksiyonu ve ürünleri hakkında yorumlarım bu şekilde. Umarım sizler için açıklayıcı ve faydalı bir yazı olmuştur. Aklınıza tüm takılanları bana yorum olarak yada instagram üzerinden (@ozlemindunyasindan) sorabilirsiniz.
Tüm detayları yine Flormar sitesinden inceleyebilir ve online olarak tüm ürünlere ulaşabilirsiniz.
www.flormar.com.tr


Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. bende ki turuncu alt tonlu demek yerine numarasını belirtseymişsiniz keşke

    YanıtlaSil
  2. Bu serideki concealler benim çok işime yarıyor :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...