Remington Air Plates Düzleştiricisi

22 Mayıs

Herkese merhaba!
Kısa zaman önce  Remington ailesi tarafından çok keyifli bir blogger buluşmasına davet edildim. Buluşmanın ana kahramanı da tabiki yepyeni ürünü olan Air Plates Düzleştiricisiydi! Etkinlikte tanıtımından sonra daha da dikkatimi çeken Air Plates Düzleştiriciyi hemen deneyimlemeye başladım. Bugünde sizlere fikir olması açısından yorumlarımı paylaşmak istedim. Keyifli okumalar..


Dünyanın süspansiyonlu plakalarına sahip ilk düzleştiricisi oluyor! Bu ne işe yarıyor derseniz hemen açıklayayım bu özelliği ile her bir saç teline maksimum derece temas ederek daha etkili ve kalıcı bir şekillenme sağlıyor.


15 saniyede 230 dereceye kadar ısınabiliyor.
150° – 230° arasında değişen 5 farklı ısı ayarı ile size uygun ısı seviyesine ulaşabiliyorsunuz.

En büyük artılarından biri de Cool Touch Teknolojisi!  Air Plates serin kalan dış özelliği sayesinde en yüksek derecedeyken bile el yakmıyor, her iki el ile kavranabilen kolay kullanım özelliği sağlıyor. Bu sayede düzleştirici ile saçları dalgalandırmayı tercih edenlerin makinayı tutarken artık eli hiçbir zaman yanmıyor ve dalgalı saç yapma işi daha da kolaylaşıyor.


Air Plates’in siyah titanyum içeren özel seramik plakaları sayesinde birkaç dakika içinde saçın kökünden ucuna düz ve pürüzsüz saçlara sahip olunuyor.


Benim saçlarım çok dalgalı değil dümdüz de değil. Ürünü deneyimlediğimde saçlarımı parçalara bölüp uyguluyorum. Genelde en yüksek ısı düzeyinde kullanıyorum. Parçalara ayırdığım bölmelere tek geçişte saçlarım düzleşiyor ikinci sefer geçmeye gerek kalmıyor diyebilirim. Dalgalı kısımda yukarıdan aşağıya döndüre döndüre iniyorum. Benim gibi maşayı bile doğru düzgün beceremeyenler için süper bir seçenek oluyor!


İlk ay sadece TeknoSA mağazalarında satışa çıkacak olan Air Plates bu yaz en gözde düzleştiriciler arasında yerini alacak gibi gözüküyor!
Remington Air Plates Düzleştirici Satış Fiyatı: 299,00 TL
Detaylı olarak incelemek ve satın almak isterseniz aşağıda ki linke tıklayabilirsiniz.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...