La Roche Posay - Hassas Ciltler İçin Miseller Solüsyon (Miseller Su)

09 Temmuz

Herkese merhaba!
Uzun zamandır cilt ve makyaj temizliğimde misel sulardan yararlanıyorum. Çeşitli markaların ürünlerini deniyorum, bugünkü yazımda da olumlu yorumlarına sık sık denk geldiğim ve benimde sonunda kullanmak için şans verdiğim La Roche Posay markasının hassas ciltler için geliştirdiği Miseller Su'dan bahsedeceğim!
La Roche Posay Miseller Su;
Hassas Ciltler için geliştirilmiş bir miseller temizleme suyu.
Yüz, göz ve dudaktaki makyajınızı çıkartmak için kullanabiliyorsunuz. Bende tüm ten ve göz makyajımı bu ürün ile çıkarıyorum. Yoğun göz makyajları olsun ağır ten makyajları olsun hiç fark etmeden çok başarılı şekilde bir temizlik sağlıyor.
Gözleri yakmadan temizlenmesi ve hafif misss gibi de bir kokusu olması şahane!
Miseller sular ile sildikten sonra tabi mutlaka temizleme jelim ile yine tüm cildimi yıkıyorum. Ama bu ürünün cildimi kurutmadan makyajımın kabasını değil neredeyse tamamını almasını çok sevdim.

İçeriğinde sabun, alkol ve boyar madde bulunmuyor.


Sanırım yeni olarak yağlı ciltler için olanı da çıkmış. Ona da denenecekler listeme ekledim!
Ne kadar yağlı cilde sahip olsamda bu hassas ciltler için olan serisinden de çok memnun kaldım. Cildimde herhangi bir iritasyona sebep olmadı hem temizledi hem yumuşacık yaptı. Mutlaka yetkili eczanelerde bakın derim!

La Roche Posay bünyesinde bulunan deneyimlediğim diğer ürünleri hakkında yazılarım:

La Roche Posay ürünleri ile cilt bakım rutinim | Effaclar Gel,Toleriane Ultra Fluide, Termal Su

LA ROCHE POSAY TOLERIANE CREME MOUSSE | YAĞLI / HASSAS CİLTLER İÇİN YÜZ TEMİZLEME JELİ

La Roche Posay - Tolerıane Gel Mousse


Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...