Origins Retexturizing Mask With Rose Clay

16 Ekim

Herkese merhaba!
Aylar aylar sonra yepyeni bir yazıyla merhaba! Her ne kadar blog yazanlar bir bir azalsa da ben hala okumayı ve yazmayı çok sevenlerdenim. Evlilik telaşından dolayı ne zamandır buraya vakit ayıramıyordum ama artık fırsat buldukça yeni bir yazı yayınlayacağım. Sizinle birşeyler paylaşmak, yazmak sanırım bana çok iyi geliyor.



Bu dönüşümü de Origins markasının en çok satan ürünlerinden biri olan maskesinden bahsederek yapmak istedim.

Origins Retexturizing Mask With Rose Clay;
Karma ve yağlı ciltler için daha uygun bir maske.
Maskenin içeriğinde bulunan bitki özleri ve Jojoba tanecikleri bulunuyor. Tanecikli yapısı hem peeling etkisi sunuyor hemde cildin derinlemesine temizlenmesine ve arınmış bir görünüm kazanmasına yardımcı oluyor.
Uygulama sonrasında cildimin tazelenmiş, yumuşak, gözeneklerimin temizlenmiş ve cildimin yağını almış bir görünüm kazanmasını sağladı.



Aslında maske gözeneklerinin görünümün azalmasında da yardımcı oluyor ama ben bu etkisini tam gözlemleyemedim. Maskeyi ilk cildime sürdüğümde gözeneklerimin olduğu bölgede hafif bir yanma hissiyatı oluşturuyor. Bu hisle bende etki ettiğini gözlemlediğini düşünüyordum ama gözle görülür bir sonuç alamadım.
Sadece sivilcelerimi sanırım içerisinde ki pembe kil sayesinde daha hızlı kurumasına ve sönmesine yardımcı olduğunu söyleyebilirim.
Hoş bir kokusunun da olduğunu söylemeden geçmeyelim!
Haftada 2 kez uygulamaya özen gösteriyorum ben maskeleri. Bazen de sadece sivilcemin üstüne çok az sürüyorum kil içeren maskeleri kurumasına yardımcı olması için.


Maskenin küçük boy (50ml) şu anda ki satış fiyatı 85 TL, büyük boyda ki (100ml) satış fiyatı ise 145 TL'dir. Satın almak ve diğer ürünlerini incelemek isterseniz link: www.origins.com.tr/product/maskeler/retexturizing-mask-with-rose-clay
Ayrıca Sephora mağazalarında da bu markaya ulaşabilirsiniz!

Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Çok merak ettıgım bır maske denemeyı cok istiyorum guzel gunlerde kullanasın..:*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...