LUNA mini 2 ile derinlemesine cilt temizliği - Evde spa deneyimi

13 Aralık

Herkese merhaba!
Cildim için yeni kullanmaya başladığım ve etkisini ilk kullanımdan itibaren hissetmeye başladığım bir üründen bu yazımda sizlere bahsedeceğim.
Cildiniz için bir kere alıp defalarca kullanabileceğiniz ve etkili bir ürün arıyorsanız LUNA MİNİ 2 tamda size göre! 

Öncelikle LUNA mini 2 sayesinde artık güzellik salonlarına gitmenize gerek kalmıyor ve orada harcayacağınız vakit tamamen size kalıyor! Evde kendi kendinize yapabileceğiniz derin cilt temizliği imkanını sizlere sunuyor. Evde cildinize kendi spa ortamınızı yaratıp, cildinizin ihtiyacı olduğu yenilenmeyi ve temizliği her gün ulaşabiliyorsunuz.

Ayrıca fırçalı temizleyicilerden tamamen farklı! Nedenleri yazının devamında..



Her cilt tipine uygun olarak geliştirilmiş bir T-Sonic yüz fırçası
T-Sonik titreşimler sayesinde cildinizde ki kir ve yağı % 99,5 oranında çıkarıyor. Silikon başlıkları sayesinde cildinizi kesinlikle çizmiyor, yormuyor, son derece nazik bir şekilde cildinizi temizliyor.
Aynı zamanda yaydığı titreşimler sayesinde cilt temizleyicinizden maksimum fayda sağlamanıza yardımcı oluyor.


8 ayarlanabilir güç derecesi ile size özel temizleme imkanı sunuyor. Üstünde bulunan (+) ve (-) tuşları ile istediğiniz güçte ürünü kullanabiliyorsunuz.
%100 su geçirmez bir ürün olduğundan banyoda ya da duşta rahatça kullanabilirsiniz. Sizlere bu sayede zaman tasarrufu da sağlamış oluyor.


 Ergonomik, hafif ve taşıması kolay. Birbirinden güzel 6 farklı renk seçeneği bulunuyor. 
Şarj ile çalışıyor. Tam şarj olduğunda 300 defa kullanım imkanı sağlıyor.
Ultra hijyenik silikon bakteri birikimini engellemek için gözeneksiz üretilmiş. Standart temizlik fırçalarına göre 35 kat daha hijyenik olduğu belirlenmiş. 
Ürünü aldıktan sonra sizlere yedek fırça başlığı gibi ekstra hiçbir masrafı olmuyor, yıllarca kullanabiliyorsunuz.

Ürünü cildinizi temizlemek için cildinizin ihtiyacına göre ister ön kısmını ister arka kısmını kullanabilirsiniz.
Ön tarafta bulunan daha ince temas noktaları hassas ve normal ciltleri nazikçe temizlemesine yardımcı oluyor.


Arka tarafta, yağlı ciltler için daha geniş temas noktaları bulunuyor.
Boşuna her cilt tipine uyumlu dememişler :)


Nasıl kullanıyorum kısmına gelirsek;
Sabah ve akşam olmak üzere günde 2 defa kullanıyorum.
1 dakika gibi kısa bir sürenin cildimin temizlenmesi için yeterli olması en güzel yanı! Kullanım sırasında uygulama bir bölgede yeterli olduğu zaman farklı bir titreşim yayarak cildinizde farklı bir bölgeye geçmeniz için uyarıyor.
Sabahları cilt temizleyicim ile, akşamları da önce cildimi makyajdan arındırıp arından temizleme jelini LUNA MİNİ 2 ile cildime uyguluyorum.
Önce cildimi ıslatıyorum sonra FOREO LUNA MİNİ 2 'yi ıslatıyorum. Cildime jeli sürüp LUNA MİNİ 2 ile temizlemeye başlıyorum.


Ben yukarı da bahsettiğim gibi arka tarafını kullanıyorum. (yağlı ciltler için uygun olan kısmı)
Sonucunda cildim makyaj kalıntılarından ve kirden nazik bir şekilde arınmış oluyor. Düzenli kullanımdan sonrada eşit-ton görünümü kavuştuğunuza şahit olacağınızdan eminim!
En büyük dertlerim olan ara ara çıkan pütürlerime de çok iyi geldi onları artık yok etti.
Sivilcelerimden geriye kalan kahverengi lekelerim tamamen geçmesede renginde kesinlikle açılma gözlemledim! Düzenli kullanmaya devam ettikçe ve leke tedavisi ürünleri ile destekledikçe etkisini daha da iyi göreceğimi düşünüyorum.


Severek kullandığım bu ürünle ilgili tüm bilgiye aşağıda ki linkten ulaşabilirsiniz.
https://foreo.se/a9rvw

Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...