Sivilcelerim İle Nasıl Başa Çıkıyorum? | Kükürtlü Sabun, Clindoxyl ve İmex

13 Ekim

Herkese merhaba!

Yağlı ve sivilcelenmeye meyilli bir cilde sahip olarak daha önce bir sürü ürün denedim. Deneye deneye ve cildimi tanıya tanıya sanırım cildime iyi geldiğini düşündüğüm ürünlerimi buldum. Bu ürünler sayesinde hiç sivilce çıkmıyor diyemem ama minimize edip etkisini daha kısalttığımı söyleyebilirim.


Sanırım bu süreçte cildime en iyi gelen kükürtlü sabunla cildimi düzenli yıkamak oldu. Bahsetmiş olduğum gibi cildim yağlı ve sivilcelenmeye meyilli. Bu sabunla yıkadığımda cildimden o yağı aldığını ve çıkan sivilceleri de kurutmaya yardımcı olduğunu düşünüyorum. Kokusu yıkarken çok iyi olmayabiliyor ama yıkadıktan sonra hiçbir koku kalmıyor diyebilirim. Ben herhangi bir aktardan almıştım bir kalıbını da yaklaşık 2-3 ay oldu hala bitiremedim. Cildimi yıkarken FOREO yu da kullanıyorum. Derinlemesine temizleme de etkili olduğunu düşünüyorum. Önce cildimi iyice sabunla köpürtüyorum. Üstünden FOREO ile geçerek cilt temizliğini tamamlıyorum. FOREO ile ilgili detaylı yazımı aşağıda ki linkten ulaşarak okuyabilirsiniz.
LUNA mini 2 ile derinlemesine cilt temizliği

Clindoxyl Jel Kremi sadece geceleri sivilcelerimin üstüne uyguluyorum. Kurumasına ve sönmesine aşırı yardımcı oluyor. Hele de daha yeni çıkmaya başlayan sivilcelerinizin üstüne uygularsanız daha çabuk sonuç alabiliyorsunuz. Temiz cildinizi uygulamayı unutmayın. Sabah kalktığınızda da uyguladığını bölgeyi ılık suyla yıkamayı unutmayın! Eczanelerde satılan bir ürün. Ben doktorumun tavsiyesiyle bu ürünle tanışmıştım sizlerde doktorunuza danışmadan almayın derim! Bu arada kıyafetlerinizi ve nevresimi ağartabilir diye uyarmıştı doktor, dikkatli olmanızda fayda var.

İmex Sivilce Kremi fondöten renginde olan günlük hayatta rahatlıkla kullanabileceğin bir sivilce kremi. Ben bu ürünü gündüzleri sivilcelerimin üstüne uygulamayı seviyorum. fondöten gibi olduğundan sivilcenin o kırmızı ve kötü görünümünü azaltıyor, hem de tedavi ediyor. Kokusundan rahatsız olanları okudum, duydum ama bende herhangi bir sıkıntı yaratmadı. Eczanelerde satılan bir ürün. Ben doktorumun tavsiyesiyle bu ürünle tanışmıştım sizlerde doktorunuza danışmadan almayın derim!

Sevgiler,

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...