Dalin Bebek Şampuanı ile Makyaj Temizliği

12 Şubat

Şimdi belki bir çoğunuz bebek şampuanı ne alaka diyorsunuz ? Çok uzatmadan hemen anlatmaya başlıyorum...




Bundan 5-6 ay önce internette gezerken bir doktorun makyaj temizleme üzerine yazısını okumuştum ve bebek şampuanından bahsediyordu. Özellikle göz makyajını temizleme de mutlaka kullanılmasını öneriyordu. 

Göz makyajlarında kullandığımız ürünler ne olursa olsun zamanla kirpik diplerimiz yada gözlerimize mikroplar bulaşabiliyor. Bunu önlemek için göz makyajı temizlemesinde bebek şampuanlarını kullanılması gerekiyor deniyordu.

Bende bu yazının üzerine kullanmaya başladım.
Gözlerimi temizlerken çoğu kişi önce bir temizleyici ile temizleyip sonra şampuanı kullanıyormuş. Fakat ben öyle yapmaya hiç gerek duymadım. Parmak uçlarıma az miktarda sıkıp nemli yüzüme uyguladım. Uygularken gözlerimi de açıp kapatıyorum ki yukarıda dediğim gibi mikrop varsa ölmesini sağlamam için. Bebek şampuanı olduğundan merak etmeyin hiç yanma yapmıyor. En son da bol suyla yıkıyorum ve gözlerim tamamen temizlenmiş oluyor. 

Fakat şunu da söylemeliyim bu şampuanı kullanmayı tavsiye etmeyen tarafta var göz çevrenizi çabuk kurutup kırışıklığa yol açabileceği için ama bence temizleme sonrası zaten nemlendiricinizi kullanıyorsanız problem olacağını düşünmüyorum.
Bide bir gün de misafir olarak kaldığım evde makyaj temizleme ile ilgili malzeme bulamayınca ve evde de küçük çocuk olunca bebek şampuanı  ile tüm yüzümü temizledim. Aman allahım ne güzel bir kokudur o öyle. O günden beridir yüzümüde öyle yıkamaya başladım. Avucuma bir miktar döküyorum gözüm dahil tüm yüzümü yıkıyorum ve bir çırpıda tüm makyajdan kurtuluyorum sonra pamukla bakıyorum ki tek bir kalıntı bile kalmıyor.

Burda da söyle bir uyarı yapmak istiyorum benim cildim karma t bölgem aşırı yağlı. Böyle olmasına rağmen şampuanla yıkadıktan sonra benim cildim bile kupkuru oluyor. Hemen nemlendirici krem muhakkak uyguluyorum. Kuru ciltli olanlar daha da dikkat etmeli diye düşünüyorum.

Benim bebek şampuanları hakkında söyleyeceklerim böyle umarım sizin için faydalı bir yazı olmuştur.

Yazıyı okuduktan sonra teşekkür babında bloğumu takibe alırsanız çok sevinirim :)

İyi günler :)

  • Share:

You Might Also Like

4 yorum

  1. Tatlım tag'ime de katılman süper oldu insagramda bu güzellikle. Meğer aradığım ve bulamadığım göz makyajı temizleyici hep aşina olduğum bir ürünmüş. Çok açıklayıcı olmuş yorumuna sağlık. İlk iş dalin alacağım. :-*

    YanıtlaSil
  2. Bende uzun zamandır dalinle tüm makyajımı temizliyorum ve cildim pamuk gibi oluyor :)

    YanıtlaSil
  3. Ben gözümde çıkan alerjik şeylerden dolayı doktorun söylemesiyle 3 yıldır kullanmaktayım.. Kesinlikle tek geçerim bebe şampuanlarını :) güzel bir yazı olmuş :)��

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...