Flormar Magnetic Twist { Mıknatıslı Oje }

14 Şubat

Ojelerimi düzenlerken size Flormarın Magnetic serisinden hiç bahsetmediğimi farkettim ve hemen yazısını yazıyorum :) 



                                        

Aslında instagramdan takip edenler bilir çok önce tırnağıma uygulamış halini paylaşmıştım ama yazısını da yazmak istedim çünkü uygulanışı biraz farklı. Hemen nasıl olduğundan bahsedeyim. Ojeyi alırken yanında bir aparatı ile alıyorsunuz zaten bu aparat ile tırnağınıza şekil verebiliyorsunuz.


                                                 

Gelin adım adım kullanım şeklinden bahsedelim:
1. Kullanmadan önce ojeyi iyice çalkalamanız önemli. Ojenin homojen yapıda olması daha iyi sonuç verecektir.
2.Ojeyi tırnağınıza sürüyorsunuz.
3.Ojeyi sürdükten hemen sonra kurumasını hiç beklemeden aparatı tırnağa değdirmeden 10 sn kadar bekletmeniz gerektiği yazıyor fakat ben 20 sn falan beklettiğimde daha iyi sonuç aldığımı söyleyebilirim.
Aparatı kullanmada zorluk çekenler olduğunu okudum bence hiç bir zorluğu yok. Aparatta tırnağınızı geçirmeniz için bir bölme mevcut oraya geçirip yaptığınız da hiç bir problem olmuyor. 


                               

Belki ilk bir kaç uygulamanızda alışana kadar tam sonuç alamayabilirsiniz ama eminim sonrada eliniz alışacaktır.

Normal ojelerden sıkılıp değişikliği sevenler için tavsiye edebilirim. Kurumasını bekleme gibi bir derdi olmaması çok güzel. Ben duruşunu da çok seviyorum. Çıkarımı da sizi korkurtmasın normal ojeler gibi çıkarımı da kolay.
Fiyatı 5 tl gibi birşeydi. Alışagelmişlerden sıkılanlar için tavsiye edebilirim. Flormar 'a bakmalılar :)

Kısacık tırnaklarımla size nasıl durduğunu da göstermeye çalışayım :)


                            


Diğer renkleri de şöyle :

                               

Bende ki rengi 01 !

Yazıyı okuduktan sonra bloğumu beğendiyseniz takibe almanız beni çok mutlu eder :)

İyi günler ..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...