Essence XXXL Shine Lip Gloss - 021 Red Blossom

10 Şubat

Günaydın :)
             
Bildiğimiz gibi Sevgiller günü yaklaşmakta. Ve aşkın rengi de kırmızı olduğuna göre bu Lip Gloss 'un yazısını yazmanın da tam zamanı diye düşünüyorum :)

Essence bu Lip Gloss 'nu bir Gratis alışverişim sırasında hediye almıştım. Böylece denemem içinde çok iyi bir fırsat oldu. Rengi adından da anlaşılabileceği gibi kırmızı. 

                              
Hemen size sevdiğim yanlarını saymaya başlıyorum :
Çoğu kişinin ilk merak ettiği cümleyi hemen kuruyorum yapış yapış bir his vermiyor.
Yapısı hafif.
Çok güzel parlak bir kırmızı rengi var.
İçinde ışıltıları var fakat öyle aman aman değil günlük kullanıma uygun.
Rengini tek sürüşte elde edebiliyorum.
Dudağımın nem ihtiyacını da karşılıyor.
Kokusu güzel.
Tadı yok.
Ambalajı şık.
Aplikatörü ile sürümü kolay.


                                          

Çok fazla renk seçeneği var.
Uygun fiyatlı.


                                       

Sevmediğim yanlarına gelirsekte:
Kalıcılığı çok iyi değil. Max 2 saat idare edebilir. Ama fiyatına göre yine de iyi diye düşünüyorum.
Zaman geçtikçe ilk sürdüğünüz de elde ettiğiniz renk kalmıyor.

Genel itibari ile memnun kaldığım bir ürün. 2 sene ömrü olan bir ürün. Bittiğinde yine alabileceğim bir ürün. Fırsat bulduğunuz da sizde sanş verebilirsiniz :)

Yazıyı okuduktan sonra bloğumu takibe alırsanız beni çok mutlu edersiniz :)

İyi günler :)


  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. I am from Peru and I have been looking for the red flower model, if you have it, can you tell me what the price would be with shipping included? Because I can't find it here in any store :(.
    I'm Janne you can contact me with e-mail: pierinabazan123@gmail.com or whatsapp +51 933492209

    YanıtlaSil
  2. My mistake, the red blossom 021

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...