Yves Rocher Pink Grapefruit Vitamin Face Mist { Pembe Greyfurt Vitaminli Yüz Spreyi }

06 Şubat

Bugünün konuğu Yves Rocher ' dan pembe greyfurtlu yüz spreyi.


                

Yves Rocher indirim sırasında ihtiyacım olan hiçbirşey yoktu. Mağazada gezerken çıkardığı bu yeni ürün dikkatimi çekti ve hazır indirim varken alıp denememin tam zamanı idi :)

Peki bu yüz spreyi ne işe mi yarıyor ?
İçerdiği A vitamini ile cildinizi yenileyerek cildi canlandırıyor.
Bu spreyi yüzünüzü temizledikten nemlendirme amaçlıda kullanabiliyorsunuz.
Böylece makyajdan önce kullanarak cildinizi nemlendirmiş olursunuz.
Makyaj sabitleme özelliği var. Makyajınızı yaptıktan sonra yüzünüze sıkarak gün içerisinde makyajınızın daha kalıcı olmasını sağlamış oluyorsunuz.
Kısacası günün her anında yüzünüze uygulayabiliyorsunuz. Zaten ambalajının böyle küçük tam çantaya atmalık olmasının sebebi de bu sanırım :)

* Paraben içermez. Alkolsüz.


            

Ben genelde cildimi temizledikten sonra kullanıyorum. Cildimde bıraktığı etkiyi ve kokuyu çok sevdim. İndirimlerde alacağım bir ürün haline geldi. Ben dediğim gibi indirimden almıştım ve o zaman fiyatı 9 TL idi.

Yazıyı okuduktan sonra sayfamı takibe almayı unutmayın olur mu :)

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. Yves Rocher ın ürünlerinin temiz içerikli olması ve birçoğunun şahane kokması beni cezbediyor. Bu ürünün makyaj üzerine de kullanıması hoşuma gitti, bakalım indirimde yakalarsam alabilirim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aklında bulunsun mutlaka cnm indirimde deneme şansı vermelisin :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...