Schwarzkopf Gliss Kur Hair Repair Yağ İksiri

31 Ocak






Merhabalar :)

Dün memleketten dönüş yaptım ve hemen bugün yeni bir yazı ile karşınızdayım. Bugünkü yazının kahramanı Gliss Kur Yağ İksiri.


Bu ürün çok yıpranmış ve kuru saçlar için. Saçlarım kuru olmasa da uçları için çok yıpranmış kısmı doğruydu. Bu ürünü yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. Bu yağ nasıl mı kullanılıyor ?


3 şekilde kullanımı mevcut: 


1) Yıkama öncesi özel bakım : Saçlarına dipten uca uyguluyorsunuz 20-30 dk kadar bekleyip yıkıyorsunuz. Ve böylece saçınızın kuru görüntüsü gitmiş yerine daha parlak ve yumuşak olmuş saçlar elde ediyorsunuz.

2)Yıkama sonra : Nemli saçlarıma kulak arkasından saçlarımı alıp uçlara doğru sürüyorum. Uçlara daha sonra bir kaç pompa daha sıkıp sürüyorum. Uçlarımda ki yıpranmayı daha iyi onarmasını istediğim için. Aman dikkat Asla diplerinize sürmeyin. Duştan yeni çıkmış fakat yağlanmış saçlarınız olmuş olur. ** Bu 2. aşama benim en sık kullandığım aşamadır.

3)Şekillendirme : Bu aşamada saçlarınız kuru iken son aşamada uygulayarak saçlarınızın hem yumuşak hem parlak hemde elektriklenmesini almasını sağlamış olursunuz. *Benim saçım çok elektirklenir bu ürünü kullandığımda tamamen yok etti diyemem fakat azalttığını söyleyebilirim.





Ürünü ne kadar alıp uyguladınız derseniz ben her aşamada 2-3 pompa alıp elimde iyice ısıtıp saçıma uyguladım. Memnun kalarak kullandığım bir ürün oldu. Saçlarımın uçları yıpranmış ve semsert olmuş şekildeydi ve bu ürünle uçlarıma bakım yaparak yumuşacık saç uçlarım oldu. Kokusu da çok hoş fakat kokusunun kalıcı olduğunu söyleyemeyeceğim.Uyguladığınız zaman saçınızı ağırlaştırmaması da ayrı bir artısı. Fiyatına gelecek olursak 19 TL. Fakat mağazaların saç ürünleriyle ilgili yaptığı indirimleri yakalarsanız daha uyguna alırsınız.

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...