Clinique Anti Blemish 3 Step System

24 Ocak

Merhabalar :)
Bugün bir zamanlar kullandığım ve çoğu kişinin merak ettiği Clinique Anti Blemish seti var. Bu sete başlamaya karar vermem biraz zor oldu. Çok yazı okudum memnun kalanı kalmayanı şimdi de sıra benim yorumlarımda :) İlk önce yorumlarımı dile getireceğim yazının sonuna da resimlerimi yükleyeceğim umarım yardımcı olur. Hadi başlayalım.. 





Bu set sivilce problemleri olan ciltler için özel geliştirilmiş 3 aşamalı bir set. Bu sete başlamadan önce öyle çok sivilce problemim yoktu fakat beni rahatsız ediyordu. Bir cesaretle seyahat boyunu almaya karar verip bitene kadar kullandım.Set seyahat boy olması belki size hemen bitebilecek gibi gelebilir fakat ben seyahat boyunu 5 haftayı geçik düzenli olarak her gün sabah akşam bıkmadan uyguladım. Uygulama şekli nasıl mı oluyor hemen ondan bahsedeyim :





Adım Bir : Temizleyici Köpük

Bu gözeneklerin tıkanıklığını açmak için kir, makyaj ve yağı temizleyen güzel hafif bir köpük. Islak cildinize yaklaşık olarak 2 pompa alıp masaj yaparak uyguluyorsunuz. Ardından duruladıktan sonra temiz bir cilde kavuşuyorsunuz. 

Adım İki : Arındırıcı Losyon
Bu losyonu bir pamuğun üzerine az bir miktar döküp yüzünüze sürüyorsunuz. Bu adımda,cildi ölü cilt hücreleri ve ölü hücrelerden arındırır temizler ve aşırı yağı temizliyor. Burada önemli kural geçtiğiniz yerden bir daha geçmemeye dikkat etmeniz ! Birde çok keskin kokusu var bu adım sizi biraz rahatsız edebilir :)

Üçüncü Adım: Nemlendirici 
Bu aşamayı kesinlikle ihmal etmeyin. Çünkü 1 ve 2. aşamadan sonra cildinizin çok kuruduğunu fark edeceksiniz. Bu nemlendirici ile cildinizin ihtiyacı olan nemi vermelisiniz. Sürdükten sonra hemen emmesi ve 1 ve 2. adımda kullanılan ürünlere göre kokusunun çok güzel olması benim için artılarından :)

Seti kullanmaya başladığımda çene bölgemde sivilce vardı. Kullanmaya başladıktan sonra aman Allahım burnumda deli gibi sivilce çıkmaya başlamasın mı ? Fakat seti alırken bu konuda uyarılmıştım. Set önce yüzde ki tüm sivilceleri kusuyor ve daha sonra kurutmaya başlıyor. Bundan dolayı hayal kırıklığına uğrayıp bırakmadım kullanmaya devam ettim. 


Sonuç olarak sivilcelerimden evet kurtuldum. Fakat daha sonra çıkmadı demeyeceğim özel günlerimde bir tane mutlaka hala çıkıyor artık oda kendiliğinden geçiyor. Ayrıca ne kadar bu seti kullandığım zamanlarda oynamamaya dikkat etsemde ben de leke problemi yarattı. Bilmiyorum daha önce kullananlar da böyle bir problem oldu mu ? Şimdide o lekeleri yok etmeye çalışıyorum :) Bunun içinde düzenli aralıklarla peeling uyguluyorum ki ölü derileri yüzümden atıp cildimin yenilenmesini sağlıyorum. Çok yol kat ettiğimi söyleyebilirim :) Fondötenle kapatılabilecek konumdalar şu an en kısa zamanda hiç kalmazlar inşallah :)


Benim kullandığım Set seyahat boyu idi ve fiyatı 75 TL idi.


Önerir misiniz derseniz dediğim gibi çok cesaret ve sabır isteyen bir iş :) Ve bende mesela leke gibi bir sorun yarattı belki sizde böyle bir sorun yaratmayabilir. Ben herşeyi yazdım karar size kalmış :)


Şimdide biraz fotoğraflarla anlatmaya çalışayım ... 


Bu ilk fotoğraf sete başlamaya sebep olan sivilcelerim :) 





Görüldüğü gibi sivilcelerden eser yok fakat lekeler ?


Bu fotoğrafta çenemden sonra burnumda sivilce çıkarmaya başladığı zamana ait



Bu da burnumun son halini göstermek için size bir resmimden kestim gördüğünüz gibi sivilce yok fakat bir tane küçücük lekem var onu da makyajla gizlemeye çalışıyorum :)


Umarım bu yazı size yardımcı olmuştur. 

İyi günler :)






  • Share:

You Might Also Like

4 yorum

  1. Ben de bu seti almak istiyordum, yazınız çok bilgilendirici olmuş. Ergenlik döneminde sivilce problemi yaşamayan ben, şimdilerde ergenler gibi sivilcelenmeye başladım. Hayır tahliller de temiz ve uzun zamandan beri sadece Clinique ürünleri kullanan birisiyim. Peeling dışında arbutin içeren serumlar lekelerin geçmesi için faydalı olacaktır. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba ben ürünü düzenli olarak yaklaşık 2 hafta kadar kullandım ve sivilceleri kusturdu.Şu an yüzüm berbat görünüyor ve gebelik düsünüyordum .ürünü kullanmayı bırakalı 2 hafta oldu sanırım sizce gebelik varken kullanmalı mıyım ve de ürünü kullanmaya devam etmediğim halde hala sivilcelerim olusuyor nasıl önleyebilirim ilaç etkisini:((( tesekkurler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...