Lush "I love Juicy" Şampuan

04 Ocak

Herkese merhaba :)

Bugünkü yazının kahramanı Lush "I love Juicy" Şampuan ..
Sizde benim şaçlarınızın aşırı yağlanmasından şikayetçi iseniz her gün yıkamaktan bıktıysanız sıkı durun kızlar çözümümüzü bulduk :) 






Lush bu şampuan için neler mi diyor :
' Özellikle yağlı saçlar için, saç derisindeki yağı dengeleyen, aynı zamanda saçı besleyen, parlaklık veren sıvı şampuanımızda doğal koruyucu ve besleyici, yağ yok edici enzimler de taşıyan taze papaya, kivi ve mango meyveleri vardır. Ayrıca mineral zengini deniz yosunu ve tuzu, antiseptik ve temizleyici limon yağı ve canlandırıcı portakal yağı içerir .'

Ben bu ürüne testarını kullanarak aşık oldum. Testarında bile bilirsin ne kadar az vardır iki kere kullanmama yetti ve hemen benim yorumlarımı yazıyorum :)
Şampuanın kokusu muhteşem ötesi harika şahane daha ne diyebilirim ki .. İlk kullandığımda işe yaramayacağını düşündüm çünkü saçımı her gün yıkamaktan bende çok sıkıldım ama ne denediysem sonuç vermedi umudum yoktu çok ama iyi ki denemişim ve size de yazıyorum. Saçımı yıkadım 2. günü bile saç diplerim kupkuru idi. Ürün bildiğiniz kurutuyor saç diplerini kızlar. Ve kokusu da 2 gün kalıyor desem :)
aynen öyle kızlar hem saçınızı yıkmanıza gerek kalmıyor hemde mis gibi kokuyor. Benim en kısa sürede alınacaklar listeme girdi. Sizde benim gibi şikayetçiyseniz hemde doğal bir şampuan istiyorsanız hemen Lus mağazasına koşun :)

Ürün fiyatı : 100 gr - 19,0 tl
                   250 gr - 39,0 tl 
                  500 gr -55,0 tl 

belki çok fazla gelicek fiyatı size ama en azından gidin testarını isteyin sonucu görün eminim gidip sizde alıcaksınız :)


İçindekiler

Ammonium Lauryl Sulfate, Carrageenan Gel, Sodium Alkyl Sulfate, Cocamide DEA, Cocamide MEA, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Perfume, Lemon Oil (Citrus limonum), Fresh Papaya Juice (Carica papaya), Salt (Sodium Chloride), Orange Oil (Citrus dulcis), Fresh Pineapple Juice (Ananas comosus), Fresh Kiwi Juice (Actinidia chinensis), Fresh Mango Juice (Mangifera indica), *Citral, *Limonene, Benzyl Alcohol, Methylparaben, Propylparaben. * Bitkisel yağlarda doğal olarak bulunur. 

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. Ben de yagli saclarim icin lush big kullaniyorum.Cok da memnunum ama bu sampuani duymamistim.Fakat her sampuan gibi uzun sureli kullanimda etkisini yitirebiliyor malesef umarim bu sampuanda boyle biseyle karsilasmazsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım umarım cnm bakalım deniyorum şimdilik iyi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...