Günün ojesi ~ Bu sıralar vazgeçilmezim Mavi ! #2

08 Ocak

Merhabalar 

Bu sıralar mavi tonlarına takmış bulunmaktayım. Mavinin her tonunu ayrı seviyorum. 
Bugün de koyu tonlarda bir mavi tercih ettim. 
Yüzük ve işaret parmaklarıma da renk katmak istedim.



Lacivert ojeyi tek kat uyguladım ve örtücülüğünden çok memnun kaldım.
Yüzük ve baş parmaklarıma da ışıltılar kattım. 

Flormar Feather Look F05 Kingfisher

Kullandığım ojeler ise ;
Lacivert olan NYC markasının 115 Ink Stain rengi.
Tek katta rengini elde edebiliyorsunuz ve bu seri 1 hafta kalıcılık vaad ediyor. Tek katta 3-4 gün kalıcılık sağlıyor. 2. kat hiç denemeye gerek duymadığım için bilemiyorum.


Baş parmak ve yüzük parmağımda kullandığım oje de Flormar Feather Look serisinden F05 Kingfisher rengi. Bunu 2 kat uyguladım. Çünkü her yere tam olarak o zaman dağıldı.




Siz bu renkleri nasıl buldunuz ? 

Aklınıza takılanları, sormak istediklerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz :)

Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...