Maybelline Color Tattoo Eternal Gold { 05 }

18 Ocak






Merhabalar :)

Yazılarıma hız kesmeden devam etmek istiyorum. Çünkü sırada bekleyen o kadar çok ürün var ki :)
Bugün Maybelline Color Tattoo krem farlarından bahsetmek istiyorum.









Daha önce de belirttiğim gibi farla pek aram yok yeni yeni alışmaya çalışıyorum. Makyajda doğallığı daha çok seviyorum. Böyle olunca da açık renkli doğal durabilecek farları daha çok seviyorum :)
Öyle olunca da bu serinin 05 numarası olan Eternal Gold benim için favori rengi oldu.



Çok güzel altın sarısı renginde hafif de ışıltıları bulunuyor. Bu farı normal de uygulayabiliyorum yada göz kenarlarıma ve kaşımın altına aydınlatıcı olarak da kullanıyorum. 
Tabii eyeliner olarakta kullanılabilir :)
Sürülüşü çok rahat kalıcılığı da günü kurtarabiliyor. 




Dezavantajı var mı derseniz far olarak kullandığınız da homojen olarak dağıtmak biraz zor olabiliyor.
Genel olarak memnun kaldığım bir ürün. Watsons indirim yaptığı gibi bir rengi var kafamda onu denemek istiyorum. Ama kullanabilir miyim bilmiyorum :) Kafam da hangi renk mi var ? Bu serinin yine on and on bronze adlı farına göz koydum :)
Siz bu serinin farları hakkında ne düşünüyorsunuz ? Ya da hangi renkleri sizde mevcut ? 

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...