Rimmel London Apocalips | Renk : 101 Celestial |

28 Mart

                                                      Herkese merhabaaa :)

Bugün size kısa zaman önce Watsons indirimden aldığım ve aldığım günden beri her gün dudağımda olan bir üründen bahsedeceğim. Hangi ürün mü ? Rimmel London Apocalips..


                                 


Rimmel London Apocalips diğer renklerini sevdim ama bende ki bu 101 numaralı rengine bittim ! Renk mükemmel ötesi bişey. Rengine gül kurusu diyebiliriz sanırım :) 



                                    

Bu ürün herkes tarafından sıvı ruj olarak adlandırılıyor çünkü tam bir lip gloss gibi değil.
Rengini çok güzel veriyor tek sürüşte elde edebiliyorsunuz rengi. Süngeri aşırı yumuşak uygularken dudağınızdan kayıp gidiyor. 
Belki de en önemli ve en güzel yanı dudakta yapış yapış his bırakmıyor. Öyle rüzgar esince saçlarınız da dudaklarınıza yapışmıyor :)
Ve üstelikte nemlendirmesi de çok güzel.
Kalıcılığı orta. Gün içerisinde mutlaka tazelemek istiyor.
Bu ürünü almadan önce yazısına çok denk gelmiştim ve herkes bu ürünün iğrenç kokulu olduğunu yazmıştı bende alırken çekindim açıkcası fakat beni rahatsız edici hiçbir kokusu olmadı. Almadan önce denemeniz de fayda var kişiden kişiye değişebilir bu.  Ama kesinlikle beni rahatsız edici bir kokusu olmadı. Kokusu var diyenlerde zaten yazılarında sürdükten sonra hiçbir koku kalmıyor diye yazmışlar.


                                

                               



Benim diğer indirimde alıp yedekleyeceğim bir ürün oldu kendisi. Sizde beğendiyseniz Watsons mağazalarından bulabilirsiniz. İndirimsiz fiyatı 13 TL.

Yazımı beğendiyseniz bloğumu takibe alıp beni desteklerseniz çok mutlu olurum.

                                                                  İyi günler...

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...