Yves Rocher ~ Nemlendirici Işıltı Veren Krem Fondöten

25 Mart

Merhabalar :)

 İnstagramdan takip edenler bilir çok kısa zaman önce Yves Rocher 'dan vanilyalı mum almıştım ve bunu aldıktan sonra tester olarak fondöten istedim. Ellerinde bugün size anlatacağım fondötenin vardı ve ben daha önce hiç denememiştim alıp denemek istedim. 2 tane tester aldım denedim ve şimdi size yorumlarımı yapmaya başlıyorum.



zoom1-17454
Yves Rocher öncelikle bu ürünü için neler diyor bakalım :


Pürüzsüz, nemli ve ışıltılı bir cilt!
Krem dokusuyla cildinizi besleyen, nemlendiren ve pürüzsüzleştiren mükemmel bir fondöten.
Kusurları, renk değişimlerini gizleyerek ten rengini bütünleyen etkili bir kapatıcılığa sahiptir. Cildinize sağlıklı bir ışıltılı kazandırır.Nemsiz veya kuru ciltler için uygundur.
...Ve dahası: İçeriğindeki besleyici Yalancı Safran Yağı, Soya Özü ve yatıştırıcı Peygamber Çiçeği Suyunun tüm faydalarını cildinize taşır. Dermatolojik olarak test edilmiştir.



Peki gelelim benim yorumlarıma :


Benim için sınıfta kaldı ! Tester rengi yüzümle tam uyuştu renk konusunda çok iyiydi fakat kapatıcılığı 0 ! Aşağıda fotoğraflarla göstermeye çalışacağım.

Cildimde hiç bir sorun olması belki tercih ederim diyeceğim ama arkasını çevirip içindekilere bakana kadar. PARABEN içermesi ile iyice bitti benim için. İyi ki testerlar var diyorum böyle denememize yardımcı oluyor. Ama yine de merak edenler için indirimsiz fiyatı 59.90 TL.



    Hiç birşey yokken                    Tek kat sürüldüğünde           2 kat sürüldüğünde

Benim yorumlarım malesef olumsuz oldu bu fondöten için. Bu fondöten yerine gene Yves Rocher 'in Pure Light fondötenini tercih ederim. 

Yazımı okuduktan sonra bloğumu takibe alırsanız çok sevinirim :)


İyi günler ...


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...