Yves Rocher Mağaza Turu Yazısı ~ 2 ( Makyaj Ürünleri )

11 Mayıs

Yves Rocher mağaza turu yazımıza kaldığımız yerden devam edelim...
İlk yazıyı okumadıysanız linke tıklayabilirsiniz. 
Makyaj ürünleri sadece bir yazı olsun istedim ve başlıyorum :)

Aşağıda Yves Rocher 'ın farları göz, kaş kalemlerini, eyeliner, rimel ve fırçalarını görmektesiniz.
Bana makyaj yaparken kullandığı göz kalemini çok sevdim çok kalıcıydı kesinlikle akma buluşma yapmadı.
Kaş kalemi de öyle mükemmeldi.
Farı makyajımda 2 renk olarak kullandı açık olan far eve geldiğimde yok gibiydi fakat uçlara doğru koyu renk farlarından kullanmıştı onun kalıcılığı güzeldi.
Fırçalarını çok övdüler. Hiç denemedim fakat o kadar anlatmadan sonra sanş verebilirim.



Resimdekiler ojeler ve tırnak bakımında kullanılan ürünler.
Oje çıkarıcıları asetonsuz tavsiye edebilirim. 


Fondöten, pudra, allık, kapatıcı, fırça bölümü .
Pure Light fondötenini uzun süredir kullanıyorum doğal fondöten arayışında olanlara tavsiyemdir.

Ve dudak bölümü :)
Renk renk çeşit çeşit rujlar dudak kalemleri lipglosslar..
8 saat kalıcı rujları için şöyle bir noktaya değiniliyor ruj 8 saat kalmıyor fakat rengi kesinlikle 8 saat dudağınızda kalacaktır deniyor.


Ve gelelim makyaja..
Olan makyajımın üstüne far sürüldü.



Göz kalemi sürüldü.


Allığım yenilendi.
Gülerek allık sürmeyi unutmayalım :)


Kaşlarımın şekli belirginleştirildi.
En son pudra ve ruj ile makyajım bitirildi.


Kullanılan ürünler böyleydi ...


Ve duygu ile sonuçlarımız :)

Yves Rocher ailesine bu güzel etkinlik için tekrar teşekkür ederim.

Yazımı okuduktan sonra bloğumu sağ tarafta bulunan butona tıklayarak takibe alırsanız beni çok mutlu edersiniz.

               



       İyi günler :)




  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...