Bitenler & Çöpe Gidenler #5

26 Ocak

Merhabalar 
2o15'in ilk Bitenler & Çöpe Gidenler yazısı..
Bitirdiğim yada bitiremeden çöpe attığım ürünler yazısının 5. si ile karşınızdayım.
Bakalım son zamanlarda neler bitirmişim, memnun kalmış mıyım, yada nefret ederek biteremeden çöpe atmışım :)



Öncelikle cilt ürünlerinde neler bitirdiğime bakalım ;


Garnier Makyaj Temizleme Sütü ( Normal ve Karma ciltler için ) 
Cilt makyajınız da ve göz makyajınızı çıkartmada kullanabiliyorsunuz. 
Ben gözlerimde hiç kullanamadım. Çok yakıyor ve gözlerimi kıpkırmızı yapıyordu.
Ten makyajında ise tek seferde çıkartmada etkili bulmadım. 2-3 sefer cildinizi temizlemeniz gerekiyor.
Ayrıntılı yazımı okumak isterseniz ↓ linke tıklayabilirsiniz.  
Avon Besleyici Göz Makyaj Temizleyicisi 
Memnun kalarak kullandığım bir üründü. 
Ama bu ürünü seven kadar nefret eden de çok. 
Alırken bunu da göz önünde bulundurun lütfen :)
Ayrıntılı yazımı okumak isterseniz ↓ linke tıklayabilirsiniz.  

Aktif Saf & Temiz ExfoFırça 
Yağlı ve sivilcelenmeye meyilli ciltler için bu ürün. 
Sivilce ve iz karşıtı bir ürün. Uygulama sonrasında da anına etki edeceği söyleniyor.
Ben ürünün yarısına geldim. Hiçbir etkisini görmediğim için çöpe atıyorum.

Makyaj ürünü olarak ;


Maybelline Gel Eyeliner 
Severek kullanıp bitirdiğim eyeliner arasında. 
Siyahlığı, kalıcılığı ve uygulamasının kolay olmasından dolayı tekrar tekrar tercih edeceğim bir ürün.

Essence Pigments Far 
Ben farlarda mat farları seviyorum. 
Bu kadar ışıltılı bir farı asla kullanmam. Neden almışım hiç bilmiyorum. Daha fazla yer kaplamasın dedim ve bu da çöpe giden ürünler arasına girdi. 

 Bakım ürünleri her zaman ki gibi en fazla bitirdiğim ürünler. 
 

Perfect Purity Oral Care Solutions ( Ağız Çalkalama Suyu )
Gratis indirimlerinde sürekli yedeklerim.
Ailece çok severek kullanıyoruz. 
Çokta ekonomik bir ürün tavsiye ederim. 

Oriflame P.S I Love You El Kremi 
Çok çok severek kullandığım bir el kremi.
Sürdüğümde nemlendirmesini çok seviyordum. Ayrıca bir el kreminin kokusu elinizi yıkasanız bile geçmez mi ya işte bu kremde geçmiyordu. 
Ayrıntılı yazımı okumak isterseniz ↓ linke tıklayabilirsiniz.  

Marvis Diş Macunu
Bu markayı ilk defa denemiştim. Küçük olmasına bakmayın çok ekonomik bir ürün. 
Severek kullandık. Fırsat bulursam diğer seçeneklerini denemek için alırım.
Ama sanki abartıldığı kadar yok ya :/
Ayrıntılı yazımı okumak isterseniz ↓ linke tıklayabilirsiniz.  

 

Yves Rocher Bio Deodorat 
Bu Deodoratı paraben ve alüminyum içermediği için denemek istemiştim. 
Fakat kokusu bana çok kötü geldi. Zar-zor bitirdim. 
Bir daha o kötü kokusu yüzünden tercih etmem.

Yves Rocher Organic Vanilla Sabun
Kokusu ve nemlendirmesi çok iyi bir sabun.
Evdekiler bile bundan yine al dediler :)

Benri Hassas Tırnaklar İçin Aseton 
Benim için herhangi bir asetondan farkı olmadı. 
Kokusu da bana çok ağır geldi. Tırnaklarımı silene kadar başımı ağrıtıyordu koku.

Ayrıca aklınıza takılanları, sormak istediklerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz :) Elimden geldiğince cevaplamaya çalışacağım.

Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...