Folormar ~ Color Madness ( 2o14 İlkbahar - Yaz Koleksiyonu )

21 Haziran

Merhabalar :)
Flormar yaza yeni çıkardığı serisiyle girmiş bulunmakta..
Beni de düşünüp denemem için yollamışlar fakat sınavlarım yüzünden çok yoğundum anca fırsat buldum ve şimdide bol bol resimleyerek yorumladım sizin için.


Önce Farlarından başlayalım : 
Bana 2 adet rengi geldi. Mavi ve yeşil tonlarında.
Pigmentasyonu harika. Tek sürüşte rengi elde edebiliyorsunuz.
İster ıslak ister kuru şekilde kullanma imkanınız var.
Yoğun renk vermesinin yanında kalıcılığı da harika ayrıca hafif ışıltıları da var.
12 renk seçeneği var ve tekli fiyatı 19.50 TL.


Bende ki renkleri mavi FB07- yeşil FB09




Yeşil rengini daha çok beğendiğimi söylemeden geçemeyeceğim. Hem doğal duruşunu çok sevdim hemde bana daha çok yakıştırdım.

           

Lipstick Kalem Rujları bu seriden benim favorilerim ! 
Tek sürüşte renk vermesi uzun süre kalıcı olması harika.
yumuşak yapılı olması sürerken çok rahatlık sağlıyor.
ayrıca kalemtraşta gerektirmiyor asansör yapılı.
Yazın favorisi !
uzun süre de gidecek gibi gözüküyor.
12 adet renk seçeneği mevcut. Fiyat : 17.50 TL.
Bende ki numarası 55.


Ve rengarenk mascaraları..
Renkli macsara çok çılgınca bence hele de günlük hayatta.
bu konuda siyah olan favorim oldu tabiki.
hacimi uzatması mükemmel.çoğu pahalı mascaraya taş çıkarır.
6 adet renk seçeneği var siyah renkten başka alsam alsam sax mavisini alırım :)
renkte en uç noktam o :)
Siyah rengin çıkarımı çok kolay oldu fakat turuncu olanı çıkartmak baya uğraştırdı beni.
Fiyatı : 19.50 TL.
ayrıca artısı içerdiği Panthenol ile kirpikleri koruyor ve yapısını güçlendiriyor.





Ve son olarak Çılgın Takma Kirpikleri 
Partiler de yada sıradışı gözükmek isteyenler için alternatif olabilir.
3 farklı seçeneği mevcut.
Fiyatı : 11.25 TL




* Flormar Ailesine bu güzel paketi için tekrar teşekkür ediyorum.

Sizin bu seriden aldığınız ürünler neler memnun kaldınız mı ? 
Yada merak ettiklerinizi yorum olarak alabilir miyim ? 

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...