Oriflame ~ The One Serisi

01 Haziran

Merhabalar :)

Oriflame’in yeni makyaj koleksiyonu The One Nisan ayından itibaren Türkiye’deydi. Bizlere de denememiz için çok güzel bir paket geldi. Oriflame ailesine bu düşünceli güzel paket için çok teşekkür ediyorum ve sizin için ürünleri tek tek yorumlamaya başlıyorum :)




The One - Long Wear Nail Polish : Bence serinin en harika rengi ! İster tek kat ister çift kat uygulayabiliyorsunuz. Ben 2. kattaki rengini daha çok beğendim ve fotoğraftaki de öyle. Geniş fırçası sayesinde hızlı ve kolayca sürebiliyorsunuz. Kalıcılığı koruyucu kullanmadan 4-5 gün. 15 renk seçeneği mevcut. Katalog fiyatı 9.90 TL.

Bende ki rengi 30525 Mulberry Mauve



The One - Eyeliner Stylo : Keçeli tarzda eyelinerlara bayılırım. Benim için sürümü daha kolay ve pratik oluyor. Ve eyelinerde en en dikkat ettiğim kalıcılık ve parlak bir siyahtır. Bu konu da benden 10 üzerinden 10 olan bir eyeliner oldu. Bittikçe kesinlikle alırım bayıldım ! Katalog da 4 farklı rengi mevcut ve fiyatı 12.90 TL.

Bende ki rengi Black 



The One - Colour İmpact : Krem farların normalde sürümü daha zordur homojen görüntü yaratmakta zorluk çekilebilir ama bu ürün beni bu konuda da şaşırttı. Bende ki rengi de sanki beni bilerek gönderilmiş aşırı doğal harika bir renk. Serinin başka 6 renkte farı bulunmakta. Fiyatı 22.90 TL.

Bende ki rengi Rose Gold. 



The One- Color Unlimited Lipstick : Sürümü çok kolay yumuşacık bir yapısı var. Rengini tek sürüşte çok güzel verebiliyor ve parlak nemli bir ruj. Hafif ışıltılı ve kalıcığı gayet güzel. Katalogda 12 farklı rengi daha bulunmakta. Fiyatı 12.90 TL. 

Bende ki rengi : Forever Plum



Sizce de bu serisi çok güzel değil mi ? 

Hepsini ayrı ayrı çok beğendim. Sizin bu seride kullandığınız ürünler oldu mu ? 

Yorumlarınızı bekliyorum :)

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. Özlem hanım merhaba paylaşımınız çok güzel teşekkürler. Aynı seri bana da geldı bendekınlerde aynı sehinin baska renkleri paylaşacağım sızı takıpteyım elllerinize saglık bende beklerim bloğuma teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. Umarım sende memnun kalırsın. Bloğunu ziyaret ettim hemen çok sevdim google+ ile hemen takibe aldm fakat gfc de sorun var sanırım alamadım :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...