Golden Rose - Perfect Shine Lipstick 240

19 Haziran

Merhabalar :) 

Golden Rose bu serisinden ruj alamayan kaldı mı ?
Çünkü Bim mağazalarında bir kaç ay önce Golden Rose rujlarında indirim olduğu haberi yayılmıştı ve her giden alıp bir sürü fotoğrafını paylaşıyordu. Bende hemen kıskanıp gidip 2 rengini almıştım. Daha çok rengini alırdım fakat çoğu açılmış çok kötü olmuştu. 





Gelelim yorumlarıma :) 


Rujun rengi çok doğal. Gül kurusu tonlarında .. Renk vermeside çok başarılı tek seferde rengini verebiliyor.





Kokusu güzel. Kesinlikle rahatsız etmiyor.

Yapısı oldukça yumuşak böyle olunca dudağa sürerken çok kolaylık oluyor. 
İçerdiği A ve E vitaminleri ile dudakları hem nemlendiriyor hem koruyor.
Yaklaşık 40 tane renk seçeneği mevcut.
Kalıcılığı orta. Birşey yemeden içmeden 2 saat sonunda bile rengi az da olsa kalabiliyor. 
Bim' den çok düşük bir fiyata almıştım. 5 TL gibi birşey hatırlıyorum :) 
Normal fiyatı da 10.75 TL.






Siz bu ruju nasıl buldunuz yada bu seriden sizde olan başka renkleri var mı?
Memnun musunuz ?
Yorumlarınızı bekliyorum :)

Yazımı okuduktan sonra bloğumu sağ tarafta bulunan butona tıklayarak takibe alırsanız beni çok mutlu edersiniz.

         


 İyi günler :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...