Organique Ailesinden Gelenler

03 Ağustos

Merhabalar 

Dün Organique Ailesinden güzel mi güzel bir paket almıştım. Paketi açar açmaz miss gibi kokular burnuma geldi. Bende dayanamadım içindekileri hemen sizin için incelemek istedim. 


Organique markasını hiç duymayanlar için kısaca tanıtmak gerekirse ;
AB nin Kozmetik Mevzuatına göre ürünleri Natural Kozmetik sınıfına girmekte, yüksek oranlarda doğal ve bitkisel özler kullanmaktalar. Daha ayrıntılı bilgi için sitesini inceleyebilirsiniz.


Gelelim paketin içindekilere. Gördüğünüz gibi denemem için bir sürü numune ürün içeriyor. 


Organique Gliserinli Sabun :
Paket içerisinde en çok dikkatimi bu sabun çekti.

Ayak Bakım Ürünleri:

Foot Mask :
Ayak Maskesi
Leg & Foot Gel:
Bacak ve Ayak jeli
Foot Cream:
Ayak kremi

Vücut Ürünleri 

Cranberry & Chocolate Body Peeling:
Daha önce aynı markanın farklı aromalı vücut peeling kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım.
O yazı okumak isterseniz linkini aşağıya koyuyorum.

Coffee Slim Serum:
Bu serum bir mucize gibi duruyor. 
Aktif maddeler etkin detoks ve zayıflatıcı etkilere sahip. 
Bu etkiyi numune ürünle anlamak zor olur tabiki ama ihtiyacı olanlar deneyebilir.

Cranberry & Chocolate Body Butter:
2 adet farklı aromalı vücut yağları ( nemlendirici ).


Siz daha önce Organique markasının ürünlerinden kullandınız mı ?
Bu marka hakkında düşünceleriniz nasıl ?






  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...