Farmasi ~ Angel İnnocence ( Vücut Spreyi )

26 Ağustos

Merhabalar 
~~~~~~~~~~
Yaz aylarında parfüm kullanmayı sevmeyenler, deodorantları roll-on ları sağlıklı bulmayan çoğu kişinin tercihi vücut spreyleri olur.
Böyle olduğu içinde elimde olan Farmasi markasının bir vücut spreyini size anlatmak istiyorum.

Farmasi markasının 4 farklı seçenekte vücut spreyleri mevcut. 
Bende ki kokusu Angel İnnocence.


Tam Çiçeksi bir koku. İçerisinde bergamot, Arap yasemin çiçekleri, sümbülteber, zambak bulunuyor.
Ben kokusunu çok beğendim. Yaz için biraz ağır bulsam da tam bir çiçek kokusu.
Romantik kadınlar direk tercih edebileceği bir koku.

Vücut spreylerini koltuk altlarıma boynuma kulak arkalarıma ve kollarımda dirsek içlerime uyguluyorum.

Bu vücut spreyinin
tüm gün kalıcı olması 
etrafımdakiler tarafından kokusunun çok beğenilmesi
 kıyafetlerimin üstünde herhangi bir leke yapmaması
içeriğinin temiz olması 
benim sevdiğim yönlerinden. 

Sizde fırsat bulduğunuz da şans vermek isterseniz şu an katalog fiyatı 7.99 TL. Hatta şu an katalogda olan kampanyada duş jeli alana vücut spreyi bedava ! 
Denemek için güzel fırsat olabilir :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...