Essence 2 in 1 Kajal Pencil ~ #13 Pepper & Mint

15 Ağustos

Çift uçlu kalemler her zaman daha kullanışlı olduklarını düşünürüm.
Sonuçta bir ürün alıyorsunuz fakat 2 renge sahip oluyorsunuz. 
Essence markasının böyle kalemlerinden sizlere bahsetmek istiyorum.
Elimde ki çift taraflı kalemde ki renkler gördüğünüz gibi. Koyu olan taraf daha yeşile yakın, Açık olan taraf tam bir mint rengi.

Yumuşak yapılı olması uygulamayı kolaylaştırıyor. 
Pigmentasyonu gayet yerinde. Göz üstüme eyeliner olarak, göz altıma kalem olarak uygulayıştada rengi tek seferde elde edebiliyorsunuz.
Kalıcılığı orta.
Ama Essence markasının en büyük avantajı uygun fiyatlı ürünleri oluşu. O yüzde fiyatına göre kalıcılığı iyi denilebilir.
Seyahat sırasından yanınıza bir kalem alarak yanınıza 2 renk götürmüş olabilirsiniz. Bu yönden çok avantajlı bi ürün. Tabi bu renkler size kullanışlı gelmeyebilir. Fakat kendinize uygun başka renk seçeneklerini Gratis mağazalarında Essence standlarında bulabilirsiniz.

Ben Ombre Eyeliner uygulaması yaparak bu kalemi uyguladım.
Göz pınarlarımdan açık renkle başlayarak ortaya kadar ortadan sonra koyu renkle uca doğru devam ettim.
Gözlerimin altına da aynı işlemi yaptım.
Ve sonuç ..




Yazımı okuduktan sonra blogumu ' İZLEYİCİLER ' kısmında takibe alıp desteklerseniz çok mutlu olurum.






  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...