Batiste Kuru Şampuan ~ Batiste Dry Shampoo

26 Ağustos

Saçlarınızda anında susuz duş tazeliği istemez misiniz ? 
Bu konuda Batiste Kuru Şampuanlar yardımınıza koşuyor.

Sabah yıkadığınız saçlarınız akşama kadar yağlanıp söndüğünde, son dakikada çıkan toplantı veya davet öncesinde, uzayan mesailerden ya da geceye kadar süren ödevlerden duşa vakit ayıramadığınızda, ince telli saçlarınıza hacim vermek istediğinizde; Batiste kurtarıcınız oluyor! 
Kuru şampuanı saç tipiniz ne olursa olsun kullanabiliyorsunuz. Amacı saçınızda ki yağlı, pis görünümünü anında alarak mükemmel bir temizlik hissi, ferahlık, dolgunluk ve hacim veriyor. 


Daha önce başka markaları kullansam da Batiste markalı Kuru Şampuanı ilk defa denedim. Ürün aslında pudra ve sprey formunda. 
Nasıl kullandığım da bahsedersek 
Saçlarımı ortadan ikiye ayırıyorum. Spreyi iyice çalkalayıp yaklaşık 30 cm uzaklıkta sıkıyorum.
Saç diplerime iyice masaj yaparak yediriyorum. Burası çok önemli bir nokta saç diplerinizi iyice yedirmezseniz beyaz bir pudra görüntüsü kalabiliyor. 
En son olarakta saçlarımı tarayıp istediğim şekli veriyorum.
Ben yağlı bir saça sahibim. Her gün duş alıyorum.  Durum böyle olunca Kuru şampuan benim çok büyük kurtarıcım oluyor. Dışarı çıkarken duş alacak vakit bulamadığım da anlattığım şekilde uygulayarak yıkanmış gibi tertemiz saçlara kavuşuyorum benim için büyük bir zamandan kazanç sağlıyor. 
Bazen sabah duş alsam bile gün içerisinde saçlarım yağlanıp hemen sönüyor. Çantamda kuru şampuan bulundurup uyguladığımda hemen kötü görüntüden kurtuluyorum. Batiste markasının en çok sevdiğim diğer yanı ise çanta boyu ürünlerinin olması :)
Hem yağlı hem de ince telli saça sahip olunca dert çok oluyor :( İnce telli saçlar hemen söner. Kuru şampuanlar sadece temizleme de değil hacim vermede de çok başaralı. 

Saçtaki etkisini size resimlerle de göstermek istedim.

Uygulama öncesi ( yağlı saçlarım )

Uygulama sonrası 

5 farklı seçeneği mevcut. Bende ki Fresh olanı. Kullandığınız da aşırı ferah bir kokusu oluyor. Bu bitince kafamda olan XXL volume :)

Batiste Kuru Şampuan artık benim de favorilerim arasında :) Zaten sevmeyen de hiç duymadım. Size de gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim.
Böylesine kullanışlı bir ürünü siz de denemek istiyorsanız Sephora Mağazalarında Orjinal boylarını 24 TL ye Mini boylarını 14.5 TL ye bulabilirsiniz.

Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ' kısmından blogumu takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim.


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...