Bioderma Sensibio H2O

21 Nisan

Herkese merhaba,
Bioderma Sensibio H2O hakkında yorumlar uzun zamandır okuyorum ama nedense hiç alıp deneme fırsatım olmamıştı, ta kii Bioderma ailesinden yeniyıl hediye olarak gelene kadar.
Kullandığım günden itibarende kendime kızıyorum! Bu güne kadar nasıl denemedim diye :)
Detaylı yorumlarımı yazının devamında anlattım, keyifli okumalar..




Bioderma Sensibio H2O,
Hassas ciltler için, durulamaya gerektirmeyen makyaj temizleme misel solüsyonu.
Ben yağlı bir cilde sahibim ama ilk günden beri severek kullanıyorum. Cildimde herhangi bir soruna veya ekstra yağlanmaya sebep olmadı.



Belkide en büyük artılarından yüz, göz ve dudak içinde uygulanabiliyor olması!
Cilt makyajını ne kadar güzel temizliyorsa, aynı şekilde göz ve dudak makyajını da bir o kadar güzel temizliyor. En ağır göz makyajlarımı, suya dayanıklı rimel ve eyelinerlarımı bile tek seferde çıkartabilmesi beni çok şaşırtmıştı. 

Ne kadar durulanmıyor dese de sizinde içiniz benim gibi rahat etmiyorsa bol su ile yıkayabilirsiniz.
Neden bol su dedim, ekstra bir temizleme jeli ile yüzünüzü yıkamanıza gerek kalmıyor, çünkü kir, yağ, kalıntı kalmıyor.
Bunu en iyi bioderma ile silip su ile duruladıktan sonra tonik uygulamasında görüyorsunuz. Pamukta tek bir kir kalıntısı kalmıyor.



Bende ki 500ml'lik pompalı şişesi. 
Pompalı şişe mantığı çok güzel düşünülmüş. Bu sayede dökerken ki fazla ürün dökme sorunun önüne geçilmiş. 

Bu arada içerisinde alkol ve parfüm de yok!

Kısacası benim hayatımda denediğim en en mükemmel misel solüsyon!
İnternette çoğu yerde 2'li kampanyalarını görüyordum. Biter bitmez öyle bir kampanyadan 2 tane alıp stok yapacağım:)


Sevgilerimle..


  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...