Eda Öcalan İle Nişantaşı Kırıntı’da #kadınıngücü Blogger Etkinliği

04 Nisan

Herkese uzun bir aradan sonra merhaba!
Uzun bir ara dedim çünkü yaklaşık bir aydır bilgisayarımla ilgili sorunlarım vardı. Tamirde olamayınca yenisini almak zorunda kaldım. Bu yüzden uzun zamandır yeni yazı giremedim. 
Bugünde neredeyse 1 ay önce katıldığım bir etkinlik yazısını hemen yazmak istedim.

Sevgili arkadaşım Eda Öcalan'ın Kadınlar Günü'ne özel hazırladığı #kadınıngücü Blogger Etkinliği için Nişantaşı Kırıntıda bir araya geldik.


Eda her şeyi çok güzel hazırlamıştı. 
Yerimize oturduğumuzdan andan itibaren kendimizi çok özel hissetmeye başlamıştık. 
Şampanyalar, kahvaltılar, hediyeler her şey harikaydı...






Rossmann ve Lila  Kutu hepimize çok güzel kutular hazırlamışlardı.  
Kırıntıda kendine özel şaraplarından hediye ettiler.
Çekilişle ise reyhan kaş tasarımdan kalıcı makyaj kazandım. Son zamanlarda en çok şey istediğim şeyin olması daha da güzeldi.
Mihri Fashion & Healing'den çok özel taşlar hediye edildi. Marka sahibinin tavsiyesi üzerine de cüzdanımda taşıyorum.

Eda Öcalan’a bu güzel etkinliği için bu yazım ile tekrar teşekkür edip, gecikmeden dolayı tekrar tekrar özür diliyorum.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...