#yazamerhabahediyesi instagram çekilişi

16 Nisan

Herkese merhaba:)

Havalar ısındı, yaz geliyorken size ufak bir paket hazırladım ve bunu da İnstagram üzerinden yapacağım bir çekiliş ile hediye etmek istedim.
Paketin içeriğinide yaza daha uygun ürünler koymaya çalıştım. İnstagram da çekiliş duyurusunda uzun olmaması için blogda bir yazı ile ürünleri daha detaylı açıklamak istedim.

#yazamerhabahediyesi paketinizde neler mi var? Yazının devamına bulabilirsiniz.



Paketin içerisindekileri gelecek olursak:

1-Banyo Seti: İçerisinde duş jeli, vücut losyonu ve vücut peelingi bulunuyor. (Bu set sağ üstte gördüğünüz şirin ambalajları olan set.)

2-Nivea Duşta Vücut Kremi: Badem yağlı olanı.

3- Mediwell Dudak Bakım Kremleri: Bunlar bir paketin içerinde 4 farklı aromaları ile sizin olacak. Muz, çilek, kavun ve tutti frutti aromalı. (Bunlarda duşta vücut kreminin yanında gördüğünüz 4 minik şirin!)

4- Elancyl Sıkılaştırıcı Vücut Kremi

5- Otacı Limonlu&Zeytinyağlı Doğal Sabunu

6- Clinique SPF50 içeren Güneş Koruyucu Yüz Kremi ( Yaza merhaba diyorsak güneş koruyucu olmazsa olmaz dedim!)

Gelelim çok güzel motto yazılı makyaj çantasının içerisindekilere:

7- Farmasi 3'lü Far Paleti (Toprak tonlarını içeren far paletinin herkesin zevkine uyabileceğini düşündüm.)

8- Clinique  Chubby Lash Fattenin Maskara

9- Missha Tekli Far ( Bu da ışıltı ten rengi bir far, yazın sür çık olarak kullanabileceğiniz bir far.)

10- Flormar Ruj (Pembe tonlarında)

11-Bh Cosmetics Lip Gloss (Nude renginde)

12- Emily Waterproof Göz Kalemi (Yeşil renginde)

13- Kiss Luxury Eyeliner (Siyah)

14- Missha Kaş Kalemi (Koyu Kahve)

15-NYC Bordo Oje

16- Rival de Loop Nar Çiçeği Oje

17- Deina Lila Oje

Ve sizin görmediğiniz, kutunuzda olacak yaklaşık 20 adet tester ürün!

Çekilişe katılmak için yapmanız gerekenler çok basit!

İnstagram üzerinden beni takip etmeniz.
İnstagram kullanıcı adım: ozlemindunyasindan
Linkini de isterseniz aşağıda bırakabilirim.

Bu fotoğrafı #yazamerhabahediyesi 
#çekiliş 
#çekilişvar hastagleri ile profilinizde paylaşmanız. (Direk repost programları ile de yapabilirsiniz. )

Ve son olarak çekilişi duyurduğum postun altına 2 arkadaşınızı etiketlemek.

Çekiliş 16.04.2016 - 02.05.2016 tarihleri arasında gerçekleşecektir. 
Kargo ücreti bana aittir. (Türkiye içerisinde gönderim yapılacaktır.)

Herkese şimdiden bol şans!


  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Çok güzel bir çekiliş Katıldım inşallah şanslı olurum 😊 👍 ✌

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...