Bitenler & Çöpe Gidenler #13

15 Nisan

Merhabalar,
Bitenler ve Çöpe Gidenler yazı dizinin 13.sü ile karşınızdayım. Yazının devamında yaklaşık 2 aydır bitirdiğim ürünler hakkında yorumlarımı bulabilirsiniz.
Şimdiden keyifli okumalar..



Bitenler ürünlerini biriktirdiğim poşetimde bu ay en fazla şampuan bitirmişim. O yüzden yazıda bolca şampuanlar hakkında yorumlarımı okuyacaksınız. Şimdiden söylemesi :)


Pantene Aqua Light Şampuan: Favori şampuanlarımdan! İnce telli ve yağlı saçlara özel Aqua Light serinin tüm ürünlerini severek kullandım.
Şaçlarınız 2-3 gün yağlanmadan kalıyor gibi birşey diyemem ama diğer şampuanlardan kesinlikle daha güzel, saçlarınızın daha geç ağırlaşmasına yardımcı oluyor. 

Yves Rocher Lissage Smoothing Şampuan: Hafif kokusu ve yıkama sonrası saç kremi bile sürmeden saçlarımı yumuşacık yapması en sevdiğim yanlarındandı. Saç kremi uygulamadan saçlarınızı tarayamıyorsanız bir denemenizi öneririm.

Elidor Sağlıklı Uzayan Saçlar Serisindeki Şampuanı: Bu seri ile bir etkinlik sırasında tanıştım. Şampuan, saç kremi ve saç spreyi ile birlikte kullanıldığında daha etkili sonuç alınıyor. Saçlarınızda muhteşem bir koku bırakıyor ve bu koku bir kaç gün saçlarınızda kalıyor. Üzerinde yazdığı gibi normal saçlar için uygun, benim gibi yağlı saçlara sahipseniz denemenizi tavsiye etmem.


John Frieda Düzleştirici Etkili Saç Bakım Serisi ( Şampuan ve Saç Bakım Kremi): Bu seriyi bloglarda çok fazla okumam üzerine bir indirim sırasında almıştım. Saçlarım pırasa gibi olmasada düzdür. Bu seriyi kullanırken en sevdiğim yanı saçlarımın elektriklenmesini önlemesi ve biraz daha düzleşmesine yardımcı olması oldu. 

Dalin Bebek Şampuanı: Bebek şampuanını saçlarım için kullanmıyorum :) Göz makyaj temizleme işleminde severek kullanıyorum. En ağır göz makyajlarımı bile tek seferde çıkarmasını çok seviyorum. O yüzden benim her zaman kurtarıcım olarak dolabımda bulunur. Marka ayırt etmiyorum o an indirimde ne varsa yada ne denemek istiyorsam onu alabiliyorum. 

Revox At Kuyruğu Şampuanı: Bu şampuan saç dökülmesini önlemeyi ve saçlarınızı uzatmayı vaad ediyor. Benim için bir yanı eksi bir yanı artı oldu! Saçlarımda ki dökülme üzerinde herhangi bir olumlu etkisini göremedim. Fakat saçlarımı olduğundan daha hızlı uzattığını fark ettim!


Doa Shea Butter: Bu tarz ürünleri vücudumu ve tırnak etlerimi nemlendirmede kullanıyorum. %100 saf, doğal olması sevdiğim bir yanıydı. Yalnız uzun zamandır kullanmayı unuttup kenarda kalmış. Geçen günlerde kullanmak için elime aldığımda kokusunun inanılmaz kötü olduğunu, yani artık bozulduğunu fark ettim ve bitiremeden çöpe gitti maalesef.

Splat Likvum Jel Diş Macunu: Benim kullandığım profesyonel bakım serisinden bir ürünü. Anti tartar özellikte bir ürün. Kullandıktan sonra dişlerinizin tertemiz olduğunu ve gün içerisinde de bunu koruduğunu hissediyorsunuz.

Komili Bergama Duş Jeli: Benim için normal bir duş jeliydi. İndirim sıralarında denk geldikçe alabilirim.

Yves Rocher Argan Yağlı Duş Yağı: Adından da anlaşıbileceği gibi bu ürün yağ kıvamında. Su ile birleştiğinde köpürüyor ve cildinizi güzelce temizliyor. En güzel yani misss kokusu ve duş sonra cildinizi aşırı nemli bırakması, ekstra herhangi bir ürün sürmenize gerek kalmaması.


Flormar Göz Makyaj Temizleme Pedleri: Günlük makyaj temizlememde kurtarıcım olan bir ürün. Ekstra göz makyaj temizleyici ve pamuk kullanmadan tek bir ürün ile göz makyajımı temizleyebiliyorum. Ağır göz makyajlarını tabiki de çıkarmada mükemmel sonuç vermiyor. İçerisinde 100 adet bulunuyor. 1-2 ay kullanabiliyorsunuz.

Flormar'ın Çilekli Lip Balmı: Günlük yaşantımda çantamda sürekli taşıdığım bir üründü. Hem hafif renk vermesi hemde nemlendirmesi seviyordum. Şimdide portakallısına geçiyorum :)

Yves Rocher Ferahlatıcı Yüz Spreyi: Yves Rocher markasının en sevdiğim ürünlerinden biri. Makyaj yapmadan sıkınca makyaj bazı olarak, cildimi temizledikten sonrada ferahlatmak için kullanıyorum. Bitirdikçe tekrar alıyorum. Yazın özellikte buzdolabında bekletip soğuk olarak cildime uygulamayı seviyorum.

La Roche Posay Tolerıane Creme Mousse: Bu temizleyici yağlı ve hassas ciltler için. Dermatologum tavsiye ile tanışıp 2 şişe bitirdim. Favori temizleyicilerim arasında yerini aldı! 


Lacoste Pour Femme Bayan Edp: Çiçeksi ve kadınsı bir koku olan Lacoste parfümü erkek arkadaşımın hediyesiydi. Oldukça kalıcıydı severek kullandım. 

Lux Top Pamuk: Bitenler yazısında olmazsa olmaz pamuk! Bu seferde Lux markasının top pamuklarından bitirdim.

Flormar Makyaj Temizleme Mendili: Makyaj temizleme mendilleri benim her zaman kullandığım bir üründür. Markası fark etmez hep yeni markaları denemeyi severim. 


Dermokil El Kremi: Dermokil el kremi minik boy olması çantamda rahatça taşıyabildim. Benim için normal bir el kremiydi.

Missha Love Secret El Kremi: Favori el kremlerimden biri bu el kremi. Su bazlı olup kolayca cilt tarafından emilmesi, kokusunun hafif olması, çantada kolay taşınabilmesi ile favorilerim arasında!

Flormar Aseton: Flormar'ın online alışverişi sırasında denemek için aldığım bir üründü. Bu ürününde normal asetonlardan bir farkı yoktu. İndirim sırasında gördükçe alabilirim.

Benim son zamanlarda bitirdiğim ürünler bu şekildeydi. Bu ürünler hakkında düşüncelerinizi yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.

Sevgilerimle..


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...