New Well Derma BB Krem

01 Haziran

Herkese merhaba,

Baharın gelişi ile sadece dolaplarımızda değil cildimizde de kullandığımız ürünlerde değişikliğe gidiyoruz. Cildimizi yormayan, yoğun ve kapatıcı ürünler yerine kusurlarımızı daha hafif kapatan, cildimize renk ve ışık veren ürünlere geçiş yapıyoruz. Bu konuda bahar makyajlarının vazgeçilmez ürünü olan BB kremler hemen yardımımıza koşuyor.


Benim bu sıralar kullandığım ürün yeni tanışmış olduğum New Well markasına ait Derma BB Krem..
Uygulamayı ben fırça ile yapıyorum, sanırım uzun zamandır sünger kullanmayı bıraktım. Ciltte dağılması kolay, çamur gibi bir duruş bırakmıyor. Ciltte bir katman oluşturmuyor. Oldukça hafif duran bir yapısı var.
Cildinizde renk eşitsizliklerini kapatan ve nemlendirmesi için ideal olan bu ürünün mis gibi de bir kokusu var.
İçeriğinde SPF 15 bulunuyor, bahar günlerinde cildinizi güneş ışığından korumaya yardımcı olur.


Bahar makyajlarında sizlerde benim gibi incecik yapılı, yok gibi duran aynı zamanda renk eşitsizliklerini gideren ve cildinize aydınlık görünüm veren bir ürün arıyorsanız bu ürüne şans vermenizi isterim. Bu sene benim için en iyi BB kremim oldu diyebilirim, çok sevdim 



New Well Derma BB Krem'in açık ve orta olmak üzere 2 farklı renk tonu buluyor. İndirimsiz fiyatı 60 TL. Satın almak ve incelemek isterseniz aşağıda ki linke tıklayabilirsiniz.
https://www.newwell.com.tr/makyaj/yuz/bb-krem?ps=2

Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...