Enes Bio Estetik Center ' da İlk Günüm

04 Aralık

Merhabalar 
Dün ( 03.12.14 ) Enes Bio Estetik Center 'daydım. İnstagram'dan takip edenler biliyorlar zaten daha ayrıntılı yazısını da şu anda paylaşıyorum.
Birkaç hafta önce Enes Bio Estetik Center 'dan davet gelince çok mutlu olmuştum. Çünkü cildimde ki problemler benim gerçekten moralimi bozmaya başlamıştı. 
Bu güzel davete de karşı koyamadım ve dün ziyaret ettim.
Enes Bio Estetik Center İstanbul’un ilk estetik merkezlerinden biri. Şubelerinde ‘doğal güzellik iksirlerini’ uygulamaya devam ediyorlar.‘Neştersiz Güzellik’ sloganıyla yola çıkan iki uzman kardeş, günümüzün en büyük problemi olan kimyasalları da reddediyorlar. Çünkü Enes’te her şey Bio - lojik ve Estetik‘tir.
Enes Bio Estetik Center'da cilt bakımı, yoğun cilt kürleri, vücut bakımları yapılmaktadır.
Benim cildime neler yapıldı peki ? 
Öncelikle cildimin nasıl olduğuna bakıldı. Karma bir cilde sahibim.
Karma ciltler için uygun olanlar ürünler kullanacağıma karar verildi.
Benim problemin çene bölgemde çıkan sivilce ve pütürlenmelerdi.
Yanak bölgelerimde hiçbir problem olmadı bugüne kadar fakat çene bölgemde hiç geçmedi.
Alın bölgem de de hafif pütürlenmeler başladı. 
Bunların sebebinin tabi yeme alışkanlıkları ve cildi tam anlamıyla temizlememeden geldiğini öğrendim.

Cildime önce buhar verilerek gözeneklerin açılması sağlandı.
Ardından peeling uygulandı ve cildim ölü derilerinden kurtuldu.
Tonik yardımı ile iyice de temizlendi.
Aslında cildime pembe maske uygulanıcaktı fakat çene bölgemde ki o sivilce ve pütürlenmeler çok sert ve yer edinmişlerdi.
Onları önce yumuşatmak gerekiyordu ve bunun için cildime yumuşatıcı maske uygulandı.
Kurumasını beklerken de cildim iyice gazlı bezlerle kaplandı.
Maske yıkandıktan sonra gerçekten inanamadım.
Ciltte ki yumuşamayı direk fark edebiliyorsunuz.
Cildimde kullanılan peeling ve maske aşağıda ki gördüğünüz ürünler.
İsterseniz onları sitelerinden yada gittiğinizde şubeden de satın alabiliyorsunuz.
Satın almak için aşağıda ki linke tıklayabilirsiniz.

Cuma günü tekrar Enes Bio Estetik Center' da olacağım.
Bu seferde sivilce ve pütürlenme problemime çözüm olarak Pembe Maske uygulanacak.
Pembe maske uygulaması sonrası sonuçlara inanamadım. 
Hatta gözlerimle o gün orada şahit oldum.
Eğer sizinde sivilce-pütürlenme gibi probleminiz varsa, roaccutane gibi ilaçlar kullanıyorsanız direk bırakın ve Enes Bio Estetik Center ziyaret edin.
İlaçsız ve kesin kurtulma çözümü orada gerçekten.
Size örnek olarak hatta hatırlar mısınız Öyle bir geçer zaman ki diye bir dizi vardı. Orda cildi aşırı problemli olan bir oyuncu ( Yıldız Çağrı Atiksoy )vardı ve sonra birden düzeldi cildi.
İşte oda burada pembe maske sayesinde cildinde ki sorunlardan kurtuldu :)

Pembe maske ile ilgili daha ayrıntılı yazıyı bana uygulandıktan sonra paylaşacağım. Ama siz zaman geçmeden hemen kurtulmak istiyorsanız hemen sitesini ziyaret edebilir sonuçları görebilir hatta ziyaret edip daha ayrıntılı bilgi alabilirsiniz. 


İnstagram : @enesbioestetik

Facebook : Enes Beauty Journal


Enes Bio Estetik Center 'dan çok memnun kalarak ayrıldım. Bunun için Nesrin Hanıma ve Sevda Hanıma tekrardan çok teşekkür ediyorum. 

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...