Yılbaşı Tırnakları

30 Aralık

Merhabalar
Nail art hayatımıza girdiğinden beri tırnaklarımız oldukça renkli ve desenli :)
Yılbaşı gecesi içinde birden fazla örnekler var. Bende kendime göre birşeyler yapmaya çalıştım.
Umarım beğenirseniz.


Öncelikle ben abartıdan biraz uzağım. Daha sade desenleri seviyorum.

Yüzük parmağıma yılbaşı ağacı desenini, diğer parmaklarıma da kar efektini verdim.
Tüm parmaklarıma mavi oje rengini tercih ettim.
Yüzük parmağıma çapraz şekilde bant yapıştırıp beyaza boyadım. Üstüne de renkli noktalar kondurdum.
Diğer parmaklarıma da oje fırçası ile dikey gelişi güzel darbeler yaptım. Darbelerin altına da beyaz noktalar yaptım.


Kullandığım ojeler 
Mavi: Ruby Kisses HD - Blue Mystery
Beyaz: Flormar - #400
Kırmızı: Flormar #002
Yeşil: Farmasi #122

Benim yılbaşı tırnaklarım şimdiden hazır.
Sizde yılbaşı gecesine hazırlanırken tırnaklarınızı da hazırlamayı unutmayın ;)

Aklınıza takılanları, sormak istediklerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz :)

Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...