Beyaz Renkli Göz Kalemi Mi ? Ten Rengi Göz Kalemi Mi ?

02 Aralık

Merhabalar 
Belki de çoğunuzun kafasını karıştıran bir soruya bugünki yazımla son vermek istiyorum. 
Beyaz yada ten rengi göz kalemi ne işe yarar ?
Ne zaman nasıl kullanmalıyım ?
Beyaz ve Ten rengi göz kalemleri küçük olan gözleri daha iri göstermek için kullanılır. Bir nevi makyaj hilesi denilebilir :)
Gözleriniz zaten büyükse şanslısınız böyle hilelere ihtiyacınız yok :)
Ayrıca 2 renkte göz kalemini de kaş altı ve göz pınarlarınızı aydınlatmak için kullanabilirsiniz.

İkisinin farkı ne derseniz şöyle açıklamaya başlıyorum ?

Beyaz göz kalemini ben daha çok ağır bir makyaj yaptıysam, özel bir planım varsa kullanıyorum. Çünkü beyaz kalemi daha abartı buluyorum. Beyaz göz kalemini gözünüze sürdüğünüzde evet büyütüyor ve tüm ilgi gözlerinizde oluyor. Günlük hayatta yada hafif göz makyajlarında çok sırıttığını düşünüyorum.


Ten rengi göz kalemi ise tam günlük hayata uygun bir kalem. Sürdüğünüz de yine gözlerinizi büyük gösterebiliyorsunuz hemde aşırıda doğal duruyor. Bir beyaz göz kalemi gibi ben buradayım demiyor :)
Doğal bir göz makyajı da yapsanız ağır da makyaj yapsanız gözlerinizi doğal bir şekilde büyük göstermek isterseniz de ten rengi (nude) göz kalemlerini tercih edebilirsiniz.
Ten rengi daha doğal bir görünüm oluşturduğu için artık beyaz kalemlerden yavaş yavaş uzaklaşılmaya da başlandı.


Öneri isterseniz de
Beyaz göz kalemi : Golden Rose Eyeliner #312
Ten rengi göz kalemi : Rimmel London Scandaleyes Kohl Kajal #005Nude 


Umarım sizin için faydalı bir yazı olmuştur.
Aklınıza takılanları, sormak istediklerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz :)

Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. çok güzel bir yazı olmuş:)) bende beyaz kalemden vazgeçemeyenlerdenim:)

    YanıtlaSil
  2. Mrblar goz alti kapatici icin hangi marka onerirsin acaba tskler simdiden❤

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...