Giovanni Nutrafix Hair Reconstructor ~ Yoğun Onarıcı Saç Bakım Maskesi

16 Aralık

Merhabalar
Saç bakım ürünleri duş rutinlerimde vazgeçilmezler arasındadır.
Bugünde yeni bir incelemesi ile karşınızdayım.

Giovanni markasının bu ürünü aşırı derece de hasar görmüş saçların derinlenmesine onarımı için.


Saçlarımızda malesef ısı uygularından vazgeçemiyoruz. Isı uygulaması sonucunda da saçlarımızın tabi ki yıpranıyor hasar görüyor ve bakıma ihtiyaç duyuyor.
Nutrafix ürünün yapılandırıcı formülü kimyasal işlem görmüş veya fazla ısı ile şekillendirmeye maruz kalmış saçlarda tam olarak problemin kaynağına giderek saça protein yükleyerek problemi onarıyor.
Besleyici proteinler sayesinde saçı onararak saça canlılık ve parlaklık sağlıyor.
Ayrıca dolgunluk ve hacim kattığıda vaad ediliyor.
Saça nasıl uygulama yapıldığına gelirsek :
Islak saçlarınıza uyguluyorsunuz. Masaj yaparak ürünü uyguluyorsunuz ve 10 dk bekliyorsunuz.
Böyle kremleri ben saç diplerime kesinlikle getirmiyorum hem saçımı çok çabuk yağlandırıyor hemde zaten yeni çıkan saçlarımın bakıma çok ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum. O yüzden saç uçlarıma sadece uygulayarak 10 dk bekletiyorum. Ardından da iyice duruluyorum.

Neredeyse bitirmek üzereyken yorumlarımı sizinle paylaşmak istedim.
Ben çok abartıldığını düşünüyorum bu ürünün. Saçıma bakım yaptığını onardığını çok fazla hissetmedim. Ayrıca dediği gibi saça herhangi bir parlaklık ve hacim kattığını da görmedim.
Ayrıca tuhaf bir kokusu var ama saçınızda kalmıyor.
Tek artı yanı içeriğinin %100 bitkisel olması benim için.
Ürün çok kötü değil ama vaad ettiklerini yerine getirdiğini düşünmediğim için bir daha almayacağım ürünler arasına girdi kendisi !

Fiyatını tam hatırlamıyorum. Ama indirim zamanında uygun bir fiyata almıştım ben. 10-15 TL civarında diye hatırlıyorum.
Merak edenler Gratis mağazalarından bulabilirler.


Aklınıza takılanları, sormak istediklerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz :)

Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...