Batiste Kuru Şampuan / Natural & Light

22 Şubat

Herkese merhaba!
Bugün sizlere Batiste Kuru Şampuan ailesine yen katılan ve benimde son zamanlarda keyif alarak deneyimlediğim Natural & Light olan yeni kuru şampuanından bahsedeceğim. Batiste benim için kuru şampuan olarak yıllardan beri kullandığım tek marka! 



Saçlarımın kendi hali düz, ince telli bu yüzden hacimsiz ve çabuk yağlanan bir yapıya sahip. Bu yüzden gerek gün içerisinde hacim vermek için gerekse 2. güne yağlanan saçlarımından yağını alması ve temiz bir görünüm bırakması için Batiste Kuru Şampuanlarını yıllardır severek kullanıyorum. 



Nasıl kullanıyorum? Saçlarımı diplerden 3 parçaya ayırıyorum. Önce ortadan ikiye ayırıp ürünü bolca çalkalayıp uyguluyorum. Ardından sağ kulak kısmına yakın olan kısmı açıp oraya ardından sol kulak kısmına yakın olan kısmı ayırıp o kısma sıkıp ellerimle bolca masaj yaparak ürünü yediriyorum. En sonda yaptığım masaj sonucunda saçlarım karışabiliyor bunu da önlemek içinde tarıyorum. Hele bir de vaktim varsa fön makinesi ile birazda hava verdiğim zaman daha da güzel oluyor sonuç!



Natural & Light markanın diğer kuru şampuanlarından ayıran özelliği çok doğal bir kokusunun olması!  Bu da kendi imza kokunuzla karışmasını önlüyor ve saçlarınızda çok temiz bir koku bırakıyor. Mesela Floral olan serisini de ben çok seviyorum mis gibi çiçek kokuyor ama daha yoğun yani imza kokunuz ile karışabiliyor. Bu yüzde daha hafif ve doğal kokuları sevenler için Natural & Light süper bir tercih!
Hayvanlar üzerinde test yapmayan Batiste markasının kuru şampunları her zaman favorimdir indirimlerde yedeklerim.  Natural & Light 'da favorilerim arasına girdi! Watsons, Gratis ve Sephoralarda bulabilirsiniz!

Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...