Biopoint Orovivo Saç Bakım Serisi | Argan Yağlı Saç Bakım Serisi

03 Şubat

Herkese merhaba!
Biopoint ürünlerinin tanıtıldığı lansman sonunda bizlere denememiz için Biopoint Orovivo Saç Bakım Serisi hediye edildi. Sosyal medyadan beni davet edenler o günü benim ile yakında takip etmişlerdir. Etkinlik sonrası ben de seriyi hemen kullanmaya başladım. Argan yağı içeren ürünlere ilginiz varsa yazının devamını okumaya davetlisiniz, keyifli okumalar..

Biopoint markası İtalyan menşeli bir marka ve yaklaşık 60 yıllık geçmişi bulunuyor. Yurt dışında oldukça popüler!
Orovivo saç bakım serisi genel olarak tüm saçlar düşünülerek üretilmiş bir seri. Yani Biopoint ürünlerinden bir ürün almak isteseniz kararsız kalsanız direkt Orovivo serisinden alıp çıkabilirsiniz.
Orovivo saç bakım serisinde ki tüm ürünler argan yağı içeriyor. Argan yağının ben gerçekten saçlar için etkili bir bakım yağı olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden argan yağı olan ürünleri kullanmayı daha çok seviyorum. Hele de benim gibi boyalı saçlarınız varsa argan yağı içeren bakım ürünleri sizinde daha çok ilginizi çekecektir diye düşünüyorum.
Serideki tüm ürünler amber ve vanilyalı kokulu. Hele de benim gibi vanilya kokusunu sevenlerdenseniz bu serinin hoş kokusunu sizde çok seveceksiniz.




Tüm saçlar için uygun bir şampuan. İçerik bakımından oldukça dikkat çeken bir ürün.
İçeriğinde üç temel organik doğal yağ bulunduruyor. Bunlar,
Argan yağı, E Vitamini bakımından zengin. Saçı güçlendirir ve saça müthiş hafiflik ve inanılmaz ipeksilik sağlamasına yardımcı oluyor.
Yer bademi yağı, saçların yumuşak ve dolgun, ipeksi ve pürüzsüz olmasına yardımcı oluyor.
Keten Tohumu yağı, kütikülleri yumuşatıyor ve pürüzsüzleştiriyor.

Uygulama sonrası saçlarınızı nazikçe ve derinlemesine temizleme sağlıyor.Saçlarda bıraktığı yumuşaklığı da ben çok sevdim. Benim için tek sorun şampuanı çok sevdiğim için boyutu bana az geldi. 2 günde 1 yıkanınca kısa süre de bitebiliyor. 200 ml seçeneklerinin yanına isteyenler için marka daha büyük boylarda çıkartabilir bence :)


Daha etkili sonuç almanız için Orovıvo Arganlı Güzellik Maskesi ile birlikte kullanmanız öneriliyor. Ki bende her duşta şampuandan sonra saç bakım kremi yada maskeler kullanmayı tercih ediyorum. O zaman gelelim güzellik maskesi ile ilgili yorumlarıma:
Tüm saçların uygulayabileceği durulama gerektiren bir maske. Yine şampuanda ki gibi içeriğinde argan yağı, yer bademi yağı ve keten tohumu yağı olan organik doğal yağları bulunduruyor. Ben bu maskesi hafta 1-2 kere şampuanlamadan sonra saç boylarıma uyguluyorum. 3-5 dk beklettikten sonra tamamen duruluyorum. 


Bu ürününde boyutu 200 ml ama yapısı çok yoğun olduğu için çok az miktarda alıp uygulamanız yeterli oluyor. 

Düzenli kullandıktan sonra maskenin saçlarıma çok iyi geldiğini farkettim. Haftada 2 kere kullandığımda yumuşaklığını uzun süre koruyabildi saçlarım. Maske kullanmasam bile şampuanlama yaparak çıktığımda maskenin etkisi hala olduğu için saçlarımı rahatça tarayabildim. Yumuşacık yapması, bakımlı göstermesi, boyalı saçları daha da canlı gösterdiği için benim sevdiğim bir ürün oldu.


Seride ki benim için yıldız isim buydu! O gün etkinlikte ilk deneme fırsatım olmuştu. Daha sonra da düzenli olarak her duş sonrası saç uçlarıma, ısıl işlem uygulamadan önce,sonra farketmiyor az miktarda uyguladım. Sonucundan aşırı aşırı memnun kaldım.  
Neden bu kadar sevdin derseniz;
Durulamama gerektirmiyor.
Saçlar için oldukça yararlı olan 3 yağı içeriyor. (argan yağı, yer bademi yağı ve keten tohumu yağı)
Bu yağlar sayesinde saçlarınıza bakım yapıp canlı gözükmesini sağlıyor. 
Elektriklenmesini min. indiriyor. 
Çok hızlı emiliyor saçlarda kesinlikte yağlı bir görünüm bırakmıyor.
Yumuşacık yaptığı için taranmasını da kolaylaştırıyor.

Nasıl uyguluyorum sorusuna da gelince çok az ceviz büyüklüğü kadar diyebiliriz iksirden alıp saç boylarıma uyguluyorum. Elimde en son kalan kısmıda tüm saçlarıma uyguluyorum elektriklenmeyi alması için. Durulama gerektirmiyor. Saçta ekstra bir ağırlıkta yaratmıyor.


Serinin tüm ürünlerini aynı anda düzenli kullanınca farkı gerçekten anlayabiliyorsunuz. Yumuşatması, bakım yapması ve saçlara parlaklık vermesi harika. Bunu bir kere daha anlamış oldum bir ürünü denerken seri olarak denediğimde daha etkili sonuçlar alıyorum. 

Biopoint ürünlerine Watsons mağazalarından, seçkin eczanelerden ve online satış sitelerinden ulaşabilirsiniz.

Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...