Biota 59 Elements Damla Sakızlı Duş Jeli

25 Şubat

Herkese merhaba!
Banyo ritüelinde en sevdiğim misss gibi kokan duş jelleri! Bugünkü yazımda da tamda böyle bir üründen sizlere bahsedeceğim. 



Markayı ilk defa duyanlar için çok kısa bahsetmem gerekirse: Biota Laboratuarları 10 yılı aşkın bir süredir piyasa da olup bitkisel içerikli ürünler geliştiren bir marka. Bünyesinde Bioxcin, Bioder, Bioblas, Biomen, Restorex ve Nutraxin gibi markaları barındırıyor. Makyaj ürünleri, cilt ve vücut bakımı ürünleri ve anne-bebek kategorisinde birden fazla ürünleri bulunmakta.

Biota 59 Elements Damla Sakızlı Duş Jeli'ni uzun zaman önce kullanmaya başladım. Oldukça bereketli bir ürün. Az miktarda uygulama yeterli oluyor bolca köpürüyor su ile birleşince. Temizleme performansını ben sevdim! Cildimi kurutmadı. İçerik konusuna dikkat edenler için sabun ve paraben içermiyor!


İçeriği %100 doğal damla sakızı ekstresi içeren ve bitkilerden gelen elementlerler zenginleştirilmiş. Bildiğiniz misss gibi damla sakızı kokuyor. Ki ben kahve de, kurabiye de olsa vücut ürünlerinde olsun damla sakızı kokusuna bayılırım. Bu ürünü de sanırım bu yüzden çok sevdim. Uygulama sonrası resmen banyo damla sakızı kokuyor! Ama tende kokusu çok kalmıyor.

Biota 59 Elements Damla Sakızlı Duş Jeli fiyatı 12,90 TLwww.biota59elements.com sipariş vererek alabilirsiniz.

Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...