Remington Proluxe Saç Maşası | Kalın Saç Maşası

06 Şubat

Herkese merhaba!
Düz saçlara sahip olduğum için dalgalı saçların benim kalbimde yeri her zaman ayrıdır! Hele ki doğal duran dalgalara hastayım! Doğal dalgalı saçları elde etme arayışında iken yeni bir ürün ile tanıştım. Remington markasının Proluxe serisinden Kalın Saç Maşası'nı uzun zamandır deneyimliyorum. Yorumlarım oluşunca da sizlerle paylaşmak istedim. Yorumlarım yazının devamında. Keyifli okumalar..




OPTIHeat teknolojisine sahip. Bu teknoloji maşada etkili ısı dağıtımı sağlıyor, buda saçlarınızın daha kolay şekil almasını ve kalıcılığının daha uzun olmasına yardımcı oluyor.

Maşaya soğukken dokunduğunuz da hissettiğiniz grip-tech kaplama özelliği. Bu ne sağlıyor derseniz daha önce maşa kullandıysanız saçınızı sardığınızda saçınızın kayma problemi olabiliyor. İşte grip-tech kaplama teknolojisi bunu önlemiş oluyor. Saçınızı maşaya sardığınızda kaymasını önlüyor. 

Maşanın dijital gösterge ekranı bulunuyor.  Buradan ısıyı 120°C - 210°C derece arasında + ve - tuşlar ile ayarlayabiliyorsunuz.



Fakat daha sağlıklı şekillendirme için önerilen bir ayar var. Oda 185°C’de çalışan PRO+ ayarı. Ben sıklıkla bu ayarda kullanıyorum. Bu ayarı da + düğmesine 2 sn kadar uzun basarak aktif edebiliyorsunuz. 


Çalışan bayanlar için en büyük sıkıntı zaman. Benim bir saç şekillendirme ürünün de aradığım özelliklerden biri de çabuk ısınması yani uygulama yapabilecek hale gelmesi. Bu maşa da açtıktan 30-45 sn gibi bir zamanda ayarladığınız ısıya gelmiş oluyor. Ben garantiye almak için dişlerimi fırçalarken maşayı açıyorum fırçalama işlemim bittikten sonra hemen saçlara geçiyorum :)
Açmak demişken şöyle bir noktaya da değinmekte fayda var. Ürünü kullandıktan sonra kapatmayı unutursanız 60 dk herhangi bir düğmeye basmadan ve kullanmadan durursa kendi kendine kapatma özelliği bulunuyor. 



Bende ki maşanın kalınlığı 32mm plaka. Bu da abartı olmayan, doğal görünümlü bukleler oluşturmanızı sağlıyor. Bu yüzden bende kalın maşadan yana tercihimi kullandım. Saçımın ucunu gördüğünüz kıskaç ile tutturup sarıyorum.



Üst üste saçların gelmemesine dikkat etmenizde fayda var bu aşamada daha etkili sonuç adına. Saçlarımı maşaya sardıktan sonra 15-20 sn tutup salıyorum. Bu süre benim istediğim doğal görünüm için yeterli oluyor.


Ama daha belirgin istiyorsam daha az tutam saç ve daha uzun süre uygulama yapmam gerekiyor. Benim saçlarımın ince telli ve düz. Bu yüzden dalgalarımın gün içerisinde kalması için sabitleyici saç ürünü mutlaka kullanmam gerekiyor. Sabitleyici saç ürünü ile hem saçlarımı sabitliyorum hemde dalgalarımı elimle açıp daha doğal sonuçlar elde edebiliyorum.


Doğal ve iri dalgalar sevenler için güzel bir kalın saç maşası! Böyle bir arayış içerisindeyseniz bakmanızı tavsiye ederim. 

Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...