Farmasi ~ Skin Care Göz Makyaj Temizleyicisi

12 Mart

Merhabalar 

Bu yazımda şu sıralar göz makyajı temizlemem de benimle olan Farmasi markasının bu çift fazlı Göz Makyaj Temizleyicisi hakkında yorumlarıma yer vereceğim.

Bu ürün bize ' makyajdunyam ' Duygucuğum yaptığı etkinlikte hediye edilmişti. O zamanlar başka bir markanın kullanıyordum. O bitince bu ürüne şans vermek istedim. 




Bu ürün Aloe Vera ve Salatalık özü içeriyor. Çift fazlı. 
Suya dayanıklı makyajı bile hiçbir kalıntı bırakmadan temizleyeceğini vaad ediyor.
Göz makyajınızı çıkarmada kullanabileceğiniz gibi dudaklarınızda da kullanabiliyorsunuz.
Dermotolojik olarakta test edilmiş.
Paraben ve parafin içermiyor. 



Gelelim yorumlarıma;
Uygulamadan önce çalkalayıp 2 fazın karışmasını sağladıktan sonra pamuğa döküp uyguluyorsunuz.


Çalkalamadan Önce
Çalkalamadan Sonra

Günlük göz makyajımı çıkartmada başarılı buldum. Kirpiklerimde herhangi bir dökülme sorunu yaşamadım. 
Ama ağır göz makyajları için aynısı söyleyemeyeceğim. Kirpik diplerimde az da olsa kalıntılar kalıyor. 2-3. Defa tekrarlamamı gerektiriyor.
Çift fazlı ürünler genelde yağlı bir his bırakır göz çevresinde. Bu üründe de aynı şekilde. Ama bu beni rahatsız etmiyor çünkü sonrasın da mutlaka yıkıyorum.
Uygulamadan sonra göz çevremi kurutmadı.

İÇERİK
Fiyatı şu anki Farmasi kataloğunda indirimde. ( Mart 2015 kataloğu ). İndirimsiz fiyatı 65.00TL. İndirimli hali : 42TL. Fiyatı görünce açıkçası bir şok geçirdim. Hiç bu kadar tahmin etmemiştim. İndirimli fiyatı bile bana biraz fazla geldi açıkçası :/



Sizin bu ürün hakkında düşünceleriniz nasıl ?
Fiyatını normal buldunuz mu ? Yorumlarınızı paylaşırsanız çok sevinirim.

Yazıyı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İzleyiciler ~ Blogumu Takip Edin ' kısmından takip alıp destek verirseniz çok mutlu olurum :)



  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...