Ziaja ~ Misel Temizleme Suyu ( Hassas Cilt )

03 Mart

Merhabalar :) 
Kısa zaman önce instagramda paylaşmıştım. Cildim için yeni bir seriyi kullanmaya başladım. 
Bu seri Ziaja markasının Hassas ciltler için olan serisi idi.
Bu seri bana Prokozmed tarafından hediye edilmişti. Seride;
- Gündüz ve gece nemlendirici kremi
- Misel su
- Enzim peeling 
- Kremli yüz ve vücut yıkama jeli bulunuyor.

Bende olanlar, Gündüz ve gece nemlendirici kremi-Misel su-Enzim peeling. Hepsini aynı zamanda kullanmaya başladım ve hepsi hakkında yorumlarım oluştu. Bugün ki yazımda Misel suyu hakkında yorumlarımı paylaşacağım. Diğer günler Kremleri ve Peelingi hakkında yorumlarımı yine burada bulabilirsiniz.






Ziaja ~ Misel Temizleme Suyu;
Hassas ciltler için.
Kokusuz bir ürün.
Temiz özelliği ile direkt dikkat çekiyor. ' %0 Paraben , %0 Alkol , %0 Parfüm '



Makyajı nazik bir şekilde çıkarır. Cildi etkin şekilde temizler.Üst deriyi yumuşatır.
Uygularken ped pamuğa az bir miktar uygulayarak makyajımı temizliyorum.
Misel su ile 1 pamuk sildikten sonra hemen temizleme jeli ile yıkayacaksam 1 pamuk yeterli.
Ama jel ile yıkayacak hem vaktim hemde halim olmadığı zamanlar 2. pamuğu mutlaka geçiyorum.
Kalıntılardan tamamen kurtuluyorum.
Durulama gerektirmiyor ama bende ki alışkanlıktan dolayı durulamadan edemiyorum.

Yalnız daha önce birçok markanın Misel suyunu kullanmıştım. Onlar göz makyajı içinde uygundu. Belki çok iyi çıkarmıyordu ama kullanabiliyordunuz.
Bu ürünü gözüme hiç denemedim. Bunu gözde denememe sebebim gözlerime yakın yerlerini silerken gözlerimi kızartıp yaşlandırıyor olması gözlerime uygulama yapmada beni çekindirdi hep. 


İÇERİK

Ürün 200ml. 
Temizlemesini ve içeriği sevdim ben.
Kullandığım zaman cildimde herhangi bir reaksiyon oluşturmadı. (Pütürlenme - sivilce - Kuruluk - Gerginlik )
İndirimsiz fiyatı : 31.88 TL. Şu an indirimde. İndirimli fiyatı : 25.50 TL.
Merak ederseniz aşağıda ki linkten detaylı bilgiye ulaşıp alabilirsiniz.
http://prokozmed.com/sensitive-misel-suyu-200-ml-pmu63

Yazıyı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İzleyiciler ~ Blogumu Takip Edin ' kısmından takip alıp destek verirseniz çok mutlu olurum :)





  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...