AUSSİE ~ 3 Minute Miracle Light Mega | Saç Bakım Köpüğü |

18 Mart

Merhabalar
Aussie markasıyla ilk defa tanışıyorum.
Watsons denemem için günlük kullanım için uygun derinlemesine bakım sağlayan saç bakım köpüğünden göndermişler. Bende sayelerinde hem markayla tanışmış oldum hemde çok güzel bir ürün keşfetmiş oldum. 



Bu saç köpüğü günlük kullanım için uygun.
Saçlarınızı şampuanlayıp duruladıktan sonra uyguluyorsunuz ve 3 dk saçlarınızda bekletiyorsunuz.
Ben sadece saç uçlarıma uyguluyorum. Diplerime getirmiyorum.
Ardından duruluyorsunuz.
3 dk gibi kısa bir süre bekletmek benim için yeterli. Bazılarını 10 dk falan bekletmek gerekiyor o kadar çoğunlukla bekleyemeden yıkıyorum.


Silikon içermiyor. Fakat paraben türevleri bulunuyor.
Köpük ' Kanguru Pençesi Çiçeği Özü ' içeriyor ve anlatamayacağım kadar güzel kokuyor. Bu koku saçlarınızda da kalıyor ama uzun süre değil. Keşke bu koku saçımdan hiç gitmese diyorum :/


Uygulama sonrasında saçlarınızı yumuşacık yapıyor. Ekstra ürün kullanmanıza gerek kalmıyor.
Uygulaması da çok eğlenceli. Köpüğü az miktarda almanız tüm saçınıza yeterli oluyor.
Saçları ağırlaştırmadan bakım yapıyor.
Güzelce nemlendiriyor ve hafifleştiriyor.
Sanki bu ürünü kullandıktan sonra saçlarımda hafif bir parlama da hissettim.
Saçlarımı pürüzsüzleştirdi ama aman aman hacim vermedi. 



Sizde bu ürünü merak ediyorsanız Watsons mağazalarından alabilirsiniz.
Ürün 150 ml.
Genel olarak AUSSİE ürünleri fiyatları 20 TL civarında.

Yazıyı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İzleyiciler ~ Blogumu Takip Edin ' kısmından takip alıp destek verirseniz çok mutlu olurum :)



  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Ben kullanıyorum ve aşırı memnunum senin memnuniyetine ayrıca sevindim...


    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...