Ziaja - Sensitive Gündüz & Gece Kremi

27 Mart

Merhabalar 
Uzun zamandır cildimi nemlendirme kullandığım nemlendiricilerden hakkında yorumlarımı sizlerle paylaşmak istiyorum.



Ziaja markası Prokozmed aracılığı ile ilk tanıştığım bir markaydı.
Ziaja markasının Sensitive serisi hassas ciltler için. 
En güzel yanı içeriği ! (%0 Silikon , %0 Mineral yağ , %0 Parfüm )





Rahatlatıcı gündüz kremi ;



Hassas, kuru ve kaşıntılı ciltler için nemlendirici ve koruyucu özelliklere sahip merhem.
SPF 20 faktör koruma içeriyor yani az da olsa zararlı güneş ışınlarından cildinizi koruyor.
Cildimde çene bölgemde bir ara aşırı hassaslaşmıştı ve kabuk kabuk dökülüyordu. Dokunduğun an bile canım çok acıyordu. Bu krem sürdüğümde rahatlattı ve yanma hissini azalttı. Düzenli kullanım da birşey kalmadı zaten.
Cildinize uzun süre nemlendirme sağlıyor. 
Sabah cildimi temizledikten sonra uyguluyorum ve üstüne cilt makyajımı da rahatlıkla yapabiliyorum.

Şu an sitede ki indirimli fiyatı : 28.90 TL (50 ML)


İÇERİK

Sıkılaştırıcı gece kremi ;

Hassas ve narin bir cilt için nemlendirici ve rahatlatıcı özelliklere sahip sıkılaştırıcı merhem.
Sürdüğünüz anda anından rahatlatıcı etkiye sahip.
Cildinizi güzel nemlendiriyor. Sabah uyandığınız da nemli bir ciltle uyanıyorsunuz.
Sıkılaştırıcı etkisi var buda yaşlanmayı geciktiriyor.


Şu an sitede ki indirimli fiyatı : 34.10 TL (50 ML)



İÇERİK
Ben iki ürünü de uzun zamandır severek kullanıyorum. Cildimde herhangi bir yan etkisini görmedim ki cildim hemen sorun yaratmaya çok meyillidir.



İçeriğinde silikon,yağ ve parfüm içermemesi de çok güzel !
Ama içeriklerde paraben türevleri bulunuyor. Resimlerde sizde görebilirsiniz.
İncelemek ve almak isterseniz aşağıda ki linke tıklayabilirsiniz.
prokozmed.com

Yazıyı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İzleyiciler ~ Blogumu Takip Edin ' kısmından takip alıp destek verirseniz çok mutlu olurum :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...