dermalogica hydrablur primer | pürüzsüzleştirici makyaj bazı

13 Mayıs

Herkese merhaba!
Yeni bir yazı ile daha karşınızdayım...
Bugünkü yazının baş kahramanı Dermalogica markasının Hydrablur Primer'ı.
Primer'ın ne işe yaradığını ve bu ürün hakkında yorumlarımı yazının devamında bulabilirsiniz.
Keyifli okumalar..



Öncelikle neden bir baz kullanmalısınız buna ufacık değinmek istiyorum!
Bazlar, cilt tonunu eşitler, cildin daha sağlıklı gözükmesini sağlayarak makyajdan önce çok güzel bir zemin oluşturur. Ve bu güzel zemin üzerine yapılan makyajlar daha pürüzsüz, ya da diğer bir tabirle porselen gibi durup makyajın kalıcılığını arttırır.

Nasıl uyguluyorum kısmına gelirsek;
Cilt temizleğimden sonra nemlendiricimi sürüyorum. Cildim tarafından bu nemlendiricin emildiğini hissedince bazı uygulayabiliyorum.


Neden bu bazı çok sevdim!
Öncelikle karmadan yağlıya dönük bir cilde sahibim. Kullandığım ürünlerde yağsız formülü olmasına dikkat ediyorum. Bu üründe yağsız ve hafif yapıda bir ürün.
Yağlı bir cilde sahip olduğum için gün içerisinde T bölgemde ki parlamayı önleyip mat görünümünü uzun süren saatler devam ettiriyor.
Sürdüğünüz an cildinizi ipeksi ve pürüzsüz bir zemin yaparak makyaja hazır hale getiriyor. Yukarı da dediğim gibi mat görünümü cildinizi kurutmadan aksine nemli tutarak sağlaması diğer artılarından.
Diğer sevdiğim bir yanı da bu bazın cildimi sadece makyaja hazırlamak için üretilmemiş olmaması. Dermokozmetik bir ürün olduğu için aynı zamanda da bakım yapmasını, cildimde herhangi bir iritasyona sebep olmamasını sevdim.



Ürün renksiz, kremsi yapıda ve içerisinde mikrokapsüller bulunuyor. Bunlar cildinize uygularken patlıyor ve cilt tonunuzu eşitlemeye ve hafif bir kapatıcılık sağlamaya yardımcı oluyor.



Benim yaşımdan dolayı daha böyle bir etkiye ihtiyacım olmasa da aklınızda bulunsun ince çizgilerin ve kırışıklıkların görünümünü azaltmayı vaad ediyor.


Bu ürün sadece makyaj bazı olarak kullanılmıyor. Tek başına, herhangi bir ten ürünü kullanmayacağınız günlerde bile kullanabilirsiniz. Çünkü kendi başına doğal, sağlıklı ve ipeksi bir cilt etkisi bırakıyor.

Dermalogica Primer'ların 3 çeşidi bulunuyor.

  1. Olgun veya zamansız yaşlanan ciltler için olan: Skinperfect Primer (SPF30) 
  2. Tüm cilt tipleri için : Hydrablur primer (Benim bahsettiğim)
  3. Hassas ciltler için: Redness Relief Primer (SPF20)
Yukarıda ki 3 seçenekten sizin için olanı alabilirsiniz.



Dermalogica hydrablur primer bende ki deneme boyutu ve 7ml. Orjinal boyutu 22 ml ve fiyatı 269 TL. Dermalogica ürünlerine eczanelerden, veya kendi sitesinden online olarak satın alabilirsiniz.

Sevgilerimle..

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...