Loreal Saç Açıcı Tarak

26 Mayıs

Herkese merhaba!
Loreal Saç Açıcı Tarağı aldığım gün instagram ve snapchatten paylaştıktan sonra çok fazla soru almıştım. Ürün hakkında yorumlarım oluştuktan sonra yazısını yazmak istedim. Loreal Saç Açıcı Tarak hakkında yorumlarımı yazının devamında bulabilirsiniz.
Keyifli okumalar..


Loreal Saç Açıcı Tarağı, saçları yıpratmadan ve zarar vermeden taramayı vaad eden ve normal taraklardan görünümü farklı olan bir üründür.

Öncelikle sizlere saç tipimden bahsetmek istiyorum.
İnce telli, çabuk karışan ve uçlarında boyadan dolayı en çokta uçlarda sorun yaşıyorum tararken.

2 rengi mevcut, gold ve bronz olmak üzere.
Bende ki bronze rengi.

Ürün tam elinizin içine sığıyor, buda uygularken kolaylık sağlıyor.
Taramada gerçekten etkili olduğunu, kolaylaştırdığını düşünüyorum.



Saçlarımın dökülmesini de azalttığını söyleyebilirim. Normal taraklar ile taradığımda daha fazla saç tarakta kalıyordu. Bu üründe ise neredeyse onun yarısından daha da az saç kalıyor.
Saçlarımın elektriklenmesinde etkili olduğunu gözlemleyemedim.



İster ıslak, ister kuru saçlarınıza uygulayabiliyorsunuz. Duştan sonra saçlarıma saç bakım yağı sürdükten sonra taramam oldukça kolay oluyor. Yukarı da gördüğünüz yine loreal markasına ait yağ favorilerimden!



Boyut olarakta seyahatlerde yada günlük yaşamda çantanız da taşımanız içinde ideal bir boyutu var.

Ayrıca bu tarz taraklar çocukların da kullanılması için uygun olduğu söyleniyor, çünkü saçlarınızı acıtmadan tarıyor.

Loreal Saç Açıcı Taraği Gratis mağazasından 10 TL'ye aldım. Sizde merak ediyorsanız bakabilirsiniz..

Sevgilerimle..




  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...