Flormar ~ Too Volume Mascara | Too Burgundy - Too Brown |

04 Ocak

Merhabalar 
Flormar 'ın çok eğlenceli ambalajlara sahip Pin-up koleksiyonunu bilmeyeniniz yoktur artık :)
Herkesin ilgisini çeken bir seri olmuştu. 
Bugün de bu seri de bulunan Too Volume Mascara'ları sizin için inceleyeceğim.
İnstagram da mascara koleksiyonumu paylaştığımda çokça soru aldım. 
Bu seriden inceleme yazısını yazmaya başlamaya karar verdim.



Öncelikle bu seride mascaralar 5 renkten oluşuyor. 
Siyah, yeşil, mavi, mor-bordo, kahverengi.
Bende 2 rengi mevcut. Mor-bordo ve Kahverengi. 


Bu seri, 
Özel formülü ve fırçası ile kirpiklere yoğun hacim ve etkileyici uzunluk kazandırır. İçerdiği bambu tozu, kirpiklerin kurumasını önler ve dipten uca hacimli görünmesine yardımcı olur. Maskaranın topaklanma yapmayan formülü, kirpikleri kolayca kaldıran ve tek tek ayıran fırçası göz makyajında fark yaratır. Çarpıcı renkleri ise bakışlara iddialı bir tarz katar. Dermatolojik ve oftalmolojik olarak test edilmiştir.

Renkleri sizin için tek tek incelemek istedim. Çünkü 2 renkten birini çok sevdim birini hiç sevmedim.

Too Burgundy rengi bordo-mor arası bir renk. Tam bu seninin rengi. 



Fakat uygulama sırasında sıkıntılar var.
Aşağıda resimlerde size uygulanmış halini gösterdim. Rengini elde edene kadar 3-4 kat kirpiklerimden geçtim. O halde bile tam rengi elde edemedim. 
Ayrıca 3-4 kat sürmeme rağmen nedense bu renk hiç hacim ve uzunluk vermedi. 
Kat kat sürdüğüm için de kirpiklerim farklı bir hal aldı. 
Çıkartması da bir hayli zor. Çok çok iyi bir göz temizleyiciniz olsa bile 2 seferde falan anca çıkartabiliyorsunuz.
Yorumlarımdan da anlayabileceğiniz gibi bu renk sevmediğim renk oldu.


 

Gelelim diğer rengine Too Brown , tam kahverengi bir mascara.



Siyah mascaraların günlük hayatta çok sert, keskin bir görüntü verdiğini düşünenler için çok iyi bir alternatif.
Bu renkte diğeri gibi hiçbir sorun yaşamadım. 
İlk sürdüğümde rengini, uzatmasını ve orta hacim vermesini sevdim.
Adı gibi çok hacim vermese de benim için günlük hayat için ideal.
Günlük hayatta 2. kat sürmeye gerek duymuyorum. Doğal görüntüsünü çok seviyorum.
2. katta daha yoğun bir görünüm elde edebiliyorum.
Hele de kahverengi gözlü olduğum için elimden düşürmüyorum.



Fiyat : 26.75 TL.

Bu seri hakkında düşüncelerim bu şekilde. 

** Ayrıca size şöyle bir ipucu vermek istiyorum. Belki çoğunuz biliyorsunuzdur ama bilmeyenler için faydalı olabileceğini düşünüyorum.
Mascaralarınızı aynı zaman da eyeliner olarak kullanabilirsiniz. İhtiyacınız olan sadece eyeliner fırçası. 
Mascara fırçanızın ucunda ki boyadan eyeliner fırçasını batırarak biraz aldığınız zaman eyeliner olarak sürebilirsiniz. 


 


Aklınıza takılanları, sormak istediklerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz :)

Yazımı okuduktan sonra sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ~ BLOGUMU TAKİP EDİN ' kısmından takibe alıp desteklerseniz çok sevinirim :)

  • Share:

You Might Also Like

4 yorum

  1. Gratis ve watsonslarda var mi
    Yoksa flormarin kendi magazasindan mi aldiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana firma gönderesiydi ama şu an bulamayabilirsiniz çünkü koleksiyon ürünüydü.

      Sil
  2. Merhaba ben de bu maskaradan aldım. Kahverengi olanı kullanıyorum iki gündür ancak gözüme batma yaptı. Sizde böyle bir sorun yasadinizmi yada tavsiyeniz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben böyle bir sorun yaşamamıştım. Öyle bir sorun yaşadıysanız isterseniz kullanmayı bırakın.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...