Avon SuperSHOCK Eyeliner #Blackened Metal

24 Temmuz

Merhabalar 

Çok öncelerde aldığım bir eyelinerın yazısı sizleri bekliyor :)

Avon'nun SuperSHOCK serisinin Eyeliner 'dan Blackened Metal rengini almıştım.
İçerisinde ışıltılar bulunduran füme renkli bir eyeliner.
Uygulaması zor. Hafif katı bir ürün fırçaya almak ve uygulamak zor. İlk sürdüğünüzde rengi elde etmeniz mümkün değil. 2-3 defa üstünden geçmeniz gerekiyor. Ayrıca ışıltılı olduğu için homojen dağıtmakta da zorlandım.


Ama benim için en büyük eksisi çok kısa zamanda kuruması oldu. Hafif katı formda bir üründü zaten ama şimdi fırçaya alınmıyor bile taş gibi oldu. Anca şöyle kullanabiliyorum eyeliner fırçasını ıslatıp uygulamaya çalışıyorum buda benim için baya uğraş oluyor.


Benim için sınıfta kalan bir ürün oldu. 
Siz bu ürünü kullandınız mı ? Yorumlarınız nasıl çok merak ediyorum.


Yazımı okuduktan sonra bloğumu sağ tarafta bulunan ' İZLEYİCİLER ' kısmından takibe alıp beni desteklerseniz çok mutlu olurum.

 İyi günler :)

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. bende buyuk bi hevesle almis bulunmaktayım bu urunu alalli baya oldu ilk ciktiginda aldim hatta avondan fircasinida aldim ama gel gelelim olmuyo surulmuyo ve goz kapaklarima hemen yapisti siyah siyah cikti hemen hos degil oyle duruyo arada bi suruyorum gene begenmiyorum siliyorum far olarakta kullanilmiyo bi acayip duruyo ama eger gece kullanilacak bi far olarak bence mukemmel icindeki simler cok hos durabilir ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...