Rimmel London ~ Scandaleyes Kohl Kajal ~ Ten Rengi Göz Kalemi ( #005Nude )

18 Temmuz

Merhabalar 
Watsons mağazalarına Rimmel London Scandaleyes göz kalemlerinin geldiğini öğrendikten sonra yabancı bloglardan çok fazla duyduğum Nude renkli göz kaleminden hemen edindim.

Ten rengi göz kalemi neden mi kullanıyorum  ? 
Gözlerimi daha aydınlık ve iri göstermek.

Gözlerime sürdüğüm zaman hiçbir yapay görüntü oluşturmamasını çok sevdim. Beyaz kalem bana daha itici geliyordu kullanamıyordum bu ten rengi kalemleri çok sevdim.

Hele de uykusuz kalan gecelerde sabah büyük kurtarıcım oluyor :)

Sürülüşü çok rahat aşırı yumuşak ve kaygan bir kalem.
Sürdüğünüz gibi sabitleniyor.
Gözleri aydınlık göstermek için kullanabileceğiniz gibi kaş altınızı aydınlatmak ve kapatıcı ( az ) olarakta kullanabilirsiniz.



Ne kadar waterproof olsa da kalıcılık konusu biraz sıkıntılı. İlk sürdüğünüz zaman ki gibi olmuyor 3-4 saat sonra tazelemekte fayda var.

Watsons mağazalarında bu kalemi ve başka renklerini de bulabilirsiniz.
Fiyat 14.99 TL.

Sürmeden önce 

Sürmeden sonra


Yazımı okuduktan sonra bloğumu sağ tarafta bulunan butona tıklayarak takibe alıp beni desteklerseniz çok mutlu olurum.

      



 İyi günler :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...