Golden Rose ~ Jolly Jewels #115

21 Temmuz

Merhabalar

İnstagramda bugünkü tırnaklarımı paylaştığımda kullandığım o pullu simli ojeyi çok soran olunca daha sonra yazacağım yazısını hemen yazmak istedim.


Beyaz baz bir ojenin içerisinde rengarenk simler bulunuyor.
Ben önce tırnağıma rakı beyazı gibi bir renk sürüp üstüne uyguladım çokta hoşuma gitti :)


Altına baz olarak bir oje sürmeniz de çıkarmada kolaylık sağlayacaktır.
Tabi tek başına tırnağada uygulamak mümkün fakat homojen olarak simlerin dağılması biraz zor olduğu için 2-3 kat sürmeniz gerekiyor.

Golden Rose bu koleksiyonuna bayıldım. Koleksiyonda 23 farklı seçenek mevcut. 
Bende ki rengi #115 numara.

Farklı renklerini de en kısa zamanda deneyeceğim :)
Ben Watsons mağazasından 6 küsür gibi bir fiyata aldım. Fiyatı belki biraz fazla gelebilir ama bence bu şeker gibi ojeye değer :)

Haftanız bu oje kadar güzel geçsin.


Bloğumu sağ tarafta bulunan butona tıklayarak takibe alıp beni desteklerseniz çok mutlu olurum.
Desteğinize çok ihtiyacım var :)
    

  • Share:

You Might Also Like

3 yorum

  1. Bende bu ojeyi kullaniyorum alali baya oldu ilk kullandigimda tum tirnagima alt zemine birsey uygulamadan kullanmistim ama sonra pisman oldum cunki cikariirken pamuklar yapisti ustune simlerin pullarin cok kotu oldu en sonunda ttirnaklarimla yolmak zorunda kaldim en son iki hafta once kullandigimda french oje olarak kulandim raki beyazi surerek uclara uyguladim cokta seker oldu cikarmasida baya kolaydi :) bu yaziniza ve oje deseninize bayildim

    YanıtlaSil
  2. golden rose beyaz ve siyah qarisimli olani daha gozeldir. onu da sinayin mence ;) ^_^

    YanıtlaSil
  3. golden rose beyaz ve siyah qarisimli olani daha gozeldir. onu da sinayin mence ;) ^_^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...