Garnier ~ Mucizevi Cilt Kusursuzlaştırıcı BB Krem

10 Temmuz

Merhabalar 

Uzun süredir kullanamadığım kenarda boşa boşa duran bu BB kremi anlatıp atma zamanı geldi de geçiyor artık. Nedenini yazının ileri ki kısımlarında anlatacağım.
Öncelikle bu ürünü neler vaad ediyor onlardan bahsetmek istiyorum:



Bebek cildi etkisiyle anında kusursuz bir görünüm sağlar.
- Cilt rengini eşitler.
- Pürüz ve çizgileri gizler. 
- Sağlıklı bir ışıltı verir.
 -24 saat nemlendirir. 
- UV ışınlarından korur.



Bu ürün normal ciltler için geçerli ve benim cildim karma. Bu ürünü alalı gerçekten çok oldu ve ben alırken karma ciltler için varmıydı yokmuydu gerçekten hatırlamıyorum fakat bu ürün benim için tam bir hüsran oldu. 
Kullandığım zaman cildimde aşırı sivilcelenme yaptı !
Ürün kıvamı da aşırı vıcık vıcık yüzümde tam emilmediği için hiç güzel durmadı.



Kapatıcılığı da hiç yok gibi. Renkli nemlendirici görevi görebiliyor denilebilir.
Sıcak havalarda hiç yüzde durmuyor akıp gidiyor resmen.

Size de yazdığıma göre ürün artık çöpe gidebilir. Bir daha kesinlikle almayacağım ürünler arasında. 

Dediğim gibi cildim karma-yağlı arasında. Diğer cilt tiplerinde nasıl etkiye sebep olur bilemem. Yorumlarımı objektif şekilde yazmaya çalıştım.

Kullananların yorumlarını da bekliyorum. 
Benim gibi beğenmeyen yada beğenenler var mı ?


Bloğumu beğendiyseniz sağ tarafta bulunan butona tıklayarak takibe alıp beni desteklerseniz çok mutlu olurum.

      




 İyi günler :)


  • Share:

You Might Also Like

3 yorum

  1. Cildim normal ve benim icin yeterli gelen bir ürün. Ama bunda cildimde zaten sorun olmamasi da bir etken olabilir tabii. Cildinize zarar vermesine cok üzüldüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuz için teşekkür ederim sizin cildinize iyi gelmesine sevindim :) demekki karma yağlı ciltler de sorun olabiliyor tek.

      Sil
  2. missha BB perfect coverı dene alanında muhteşem boomerla beraber kullanırsan çok daha göz kamaştırıcı olur cilt problemi yapmıyor en iyisi de hiç fark edilmiyor cilde uyumu muhteşem şiddetle tavsiye ederim zaten icat eden koreliler onlardan almak lazım değil mi? ;))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...